Jump to content
Annons

Samla skivor


Uozon

Recommended Posts

Annons

Om du kan tänka dig begagnat så finns ju alltid möjligheten att fråga efter folk som säljer på diverse olika tranceforum så som:

www.tranceland.org

www.trance.nu

www.tranceclubber.com

osv.. Bara att googla dig fram, finns nog många fler.

På tranceland finns även en massa länkar till olika onlinebutiker som kanske har det du söker.

http://www.tranceland.org/links.php

För begagnathandel finns ju även:

www.discogs.com

Sedan har du ju:

www.djservice.org

www.ginza.se

www.cdon.com

www.blocket.se

www.tradera.se

www.ebay.com

Hoppas det hjälper dig en bit på vägen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Amazon.com såg ut att ha rubbet, förutsatt att det inte finns fler numrerade Trancemastrar.

Blir det inte dyr frakt där?

Om du kan tänka dig begagnat så finns ju alltid möjligheten att fråga efter folk som säljer på diverse olika tranceforum så som:

www.tranceland.org

www.trance.nu

www.tranceclubber.com

osv.. Bara att googla dig fram, finns nog många fler.

På tranceland finns även en massa länkar till olika onlinebutiker som kanske har det du söker.

http://www.tranceland.org/links.php

För begagnathandel finns ju även:

www.discogs.com

Sedan har du ju:

www.djservice.org

www.ginza.se

www.cdon.com

www.blocket.se

www.tradera.se

www.ebay.com

Hoppas det hjälper dig en bit på vägen.

Man tackar så mycket, nu blir det till att kolla in länkarna.

Redigerat av Uozon
Link to comment
Dela på andra sajter

$3.99+$2.49 per vara, inte så farligt. Du kan dock bli tvungen att betala svensk moms på det, och då hoppar det upp med en viss procent av totalsumman. Blev lite vilsen på skatteverkets hemsida dock, "Undantag: Skattesatsen är 25 % för talböcker som även innehåller musik, spel, sökfunktioner m.m." är det närmaste jag kunde hitta när jag kollade igenom lite fort.

Vet inte om man får betala moms på frakten, men det tvivlar jag på.

http://www.skatteverket.se/skatter/mervard...d480005156.html

Redigerat av Fertan
Link to comment
Dela på andra sajter

$3.99+$2.49 per vara, inte så farligt. Du kan dock bli tvungen att betala svensk moms på det, och då hoppar det upp med 6% av totalsumman. Vet inte om man får betala moms på frakten, men det tvivlar jag på.

Nej frakten är ingen moms på.

Men däremot kan det bli tullavgift också(om man har otur), har för mig att det är 13% ytterligare på totala priset av produkterna man köpt. Gäller länder utanför EU.

eBay England och Tyskland är en favorit hos mig. De har prylar som fasen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej frakten är ingen moms på.

Men däremot kan det bli tullavgift också(om man har otur), har för mig att det är 13% ytterligare på totala priset av produkterna man köpt. Gäller länder utanför EU.

eBay England och Tyskland är en favorit hos mig. De har prylar som fasen.

Hur betalar man där?

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Då måste jag ju skaffa mastercard såg jag. 😛

I stort sett alla bankomatkort idag är knutna till antingen visa eller mastercard så det är väl inget problem?

Redigerat av DieHard
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Har hittat Trancemaster 3 på CDON.com men är lite skeptiskt till att det verkligen är vol 3. Har beställt skivor förr där och den kom inte, efter långtid fick jag meddelande att den inte ens fanns från början.

Beställde för en och en halv vecka sen, har en känsla av att jag inte kommer få den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köper CD-skivor på cdwow.se och många nya skivor brukar ligga under 100-lappen och det är alltid fraktfritt. En sökning på trancemaster där så fick jag upp lite titlar men de kostade dock lite mer än så.. Däremot funkar alltid leveransen och man får mail när skivan har skickats.

Just nu har de köp 10 få en elfte gratis..... typ 10% rabatt med andra ord

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Jag köper CD-skivor på cdwow.se och många nya skivor brukar ligga under 100-lappen och det är alltid fraktfritt. En sökning på trancemaster där så fick jag upp lite titlar men de kostade dock lite mer än så.. Däremot funkar alltid leveransen och man får mail när skivan har skickats.

Just nu har de köp 10 få en elfte gratis..... typ 10% rabatt med andra ord

De har inte vad jag söker, dyrt var det också. Beställning från CDON har ej kommit.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...