Jump to content
Annons

Logic 8 fryser


Leon

Recommended Posts

Har anv logic studio 8, princip felfritt under detta år men nu har det sedan några dagar börja låsa sig, låten stannar och menyerna blir grå (ej klickbara) samt att jag måste använda tvångsavslutning för att få av progget. Testade att avmarkera laddning av tidigare låt, funkar fortfarande 60/40. Wtf ska jag göra?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
Annons

Tänkt igenom om ni har nån plugg som kanske kan vara orsaken...vissa crackade pluggar har jag hört kan orsaka dylika problem. Det kan vara minnesproblem också....ibland när jag öppnar ett projekt som ligger på gränsen händer liknande saker. Test rensa upp lite skit och kanske ta bort nåt instrumemt och spara om som nåt testprojek.....kolla sen om det går att öppna felfritt osv....

Link to comment
Dela på andra sajter

Sant det med minnesproblemet. Kollade runt lite på nätet och luskade fram att Mac använder hårddiskminnet delvis som digitalt minne.

Rensade ut massa bilder och skit samt tog bort allt vad cookies o sparade sidor heter. Så nu funkar det igen! Har suttit och mixat en 1,5 h och logic ler fortfarande mot mig.

Edit: Hårddiskminne som virtuellt minne

Redigerat av ettslagsunderverk
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...