Jump to content
Annons

Någon som behöver gitarrist med lökig stil?


JJMusik

Recommended Posts

Lyssningsexempel

Lade ut ett litet lyssningsexempel i form av en youtubevideo. Det är jag som spelar leadgitarr i diverse projekt de senaste åren. Inspelat på allt från Pod, till 5150 till folkesson-moddad JCM 800.

Lade egentligen upp klippet som ett lyssningsexempel för annonser om privata gitarrlektioner men tänkte att jag kan ju kasta upp det här också. Vet aldrig vad saker och ting kan leda till.

Eller kanske någon bara vill tycka om liret, ge mig konstruktiv kritik, något jag bör ändra på i min spelstil? Frånsett lökigheten för den släpperjag aldrig... influenser är Kung Kee Marcello, Adrian Smith och Norum typ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

I mina öron låter det hur bra som helst. Du vevar inte på i 180 hela tiden som så himla många gärna vill göra. Det är ett +.

Du lirar bra helt enkelt. Det enda jag kan tänka mig är att du börjar lira lite mer jazz och blues oxå för att få mer bredd och känsla.

*tummen upp*

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

tackar och bockar! riktigt kul att höra!

Funderar som sagt på att kanske börja ge lite lektioner till kids eller något, det är grönt att göra det va? krävs inga speciella tillstånd eller dyl?

Tänkte naturligtvis göra det "vitt" som en enskild firma - lite knasigt att typ blocket-annonsera annars

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla komplimanger! riktigt kul att få höra!

Saverman: Kristianstad

Märkligt att det inte ringer några klockor då jag är från k-stad själv :S

Tycker att man har rätt bra koll på de flesta musiker i den stan 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...