Jump to content
Annons

Bara jag?


philmeizter

Recommended Posts

Hur ska jag börja? Jag kan börja som ett kackigt CV.

Hej!

Jag heter Fredrik Strand 20 år Västerås. Arbetslös/Arbetssökande för tillfället och har inte mycket annat att göra än att sitta uppe hela nätterna och lyssna/producera musik samt ibland (som inatt) dricka kaffe och somna runt 6-7 på morgonen och ta mig upp runt 12 för ärenden som arbetsförmedlingen och dylikt. Det jag undrar är. Är det bara jag som beter mig såhär? Om inte så får ni gärna skriva det, vore uppskattat! :rolleyes:

HEJ!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Analogfreak (oregistrerad)

Dett är vicktigt at stavva rät så mann inte blir krittiserad för dett

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Dett är vicktigt at stavva rät så mann inte blir krittiserad för dett

myckätt rett

Kan bara ge de gamla vanliga tråkiga råden. Skaffa några rutiner, håll dig så sysselsatt

du kan, ställ klockan så att du tar dig upp i skaplig tid och somnar i "vettig" tid. OCH, tänk

på stavningen när du skriver här.

Jag försöker nu innan jag får ett hyfsat jobb, då jag försöker få fram alla bidrag och så 😛 Annars saw vegrar jak stavva rett!

Redigerat av philmeizter
Link to comment
Dela på andra sajter

Kaffe är ju en gåva till livet, det ska drickas konstant.

Lika så med musiken, tystnad står jag inte ut med!

Så jag gör samma sak, oroa dig inte det är säkert vanligt 😄 dock så säger mina vänner att jag är något extrem när det gäller såna saker 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Kaffe är ju en gåva till livet, det ska drickas konstant.

Lika så med musiken, tystnad står jag inte ut med!

Så jag gör samma sak, oroa dig inte det är säkert vanligt 🙂 dock så säger mina vänner att jag är något extrem när det gäller såna saker 😛

Haha då är jag verkligen inte den enda.. Jag kan tydligen vara borta hela veckor och komma tillbaka som ingenting hänt, (enligt mina kompisar då) haha.. Så det är ganska kul! Och det där med kaffet, vore sjukt om man drack kaffet i takt till musiken, mycket hade det blivit utan tvekan!😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv är jag pappaledig... På dagtid försöker jag att pyssla lite med hemstudion när tid finns; d.v.s. när Victor sover och när hushållsbestyren är färdiga.. 😠 .

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Själv är jag pappaledig... På dagtid försöker jag att pyssla lite med hemstudion när tid finns; d.v.s. när Victor sover och när hushållsbestyren är färdiga.. 😎 .

Du menar alltså inte att du gör musik medans ungen sover? Stackarn lär du väl sätta på hörlurar isåfall? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar alltså inte att du gör musik medans ungen sover? Stackarn lär du väl sätta på hörlurar isåfall? 🥰

Hehe, tjae, jag använder hörlurar själv när jag gör musik för det mesta iallafall.. Bor i lägenhet 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...