Jump to content
Annons

hur ta bort musikspelaren i myspace


peterpop

Recommended Posts

Jag har valt att ha en annan snyggare musikspelare än myspace egna på min artistsida, och har aldrig haft några problem. men nu....har myspace egna musikspelare hoppat fram på sajten och jag kan för min värld inte se hur jag ska ta bort den. har testat med olika koder, men dom tar inte bara bort spelaren utan gör även så att en massa annat strular till sig på sajten....

nån som vet hur man får bort deras egna musikspelare...?

peterpop

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Finns en enkel kod om du inte har några andra flashelement på sidan, för annars kommer de också försvinna och man måste arbeta runt det..

Gå in i din profilredigerare (biography) och skriv:

<style>

object {display:none;}

</style>

Klart! Object betyder bl a flash så allt som är flash på sidan försvinner. Har du andra flashgrejer som du vill ha kvar så kan jag hjälpa dig med det.

Edit: Oj såg nu att du skrev att du hade en annan spelare.. Läste lite dåligt. Jag återkommer med den koden!

Redigerat av Rabieshund
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har valt att ha en annan snyggare musikspelare än myspace egna på min artistsida, och har aldrig haft några problem. men nu....har myspace egna musikspelare hoppat fram på sajten och jag kan för min värld inte se hur jag ska ta bort den. har testat med olika koder, men dom tar inte bara bort spelaren utan gör även så att en massa annat strular till sig på sajten....

nån som vet hur man får bort deras egna musikspelare...?

peterpop

Vad har du för snygg spelare? Länka till sidan så man får se.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...