Jump to content
Annons

Vinn 100 ex av Din Demo-CD


Mike_B

Recommended Posts

(Var inte säker på om denna topic var rätt att posta i)

Tjena allihop,

Jag har startat ett CD/DVD-Dupliceringsföretag vars ambition är att

erbjuda musiker och små skivbolag möjligheten att producera små

serier skivor till ett bra pris. Ni som svarade på min marknadsundersökning kommer säkert ihåg mig. :rolleyes:

Jag har precis kommit igång och letar just nu febrilt efter kunder. Jag har för att få fler kunder precis startat en tävling.

Du kan vinna 100 exemplar av Din Demo-CD värt 1500kr plus moms och frakt. Allt Du behöver göra är att gå in på vår hemsida och svara på en fråga. Fler priser står på hemsidan.

Var med och tävla: http://www.mbmmedia.se

Önska mig lycka till 😄

//Mike

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja, det var därför jag inte var säker, men å andra sidan så står det "Allt mysigt snack som inte har med musik eller ljud att göra" under off-topic där jag funderade först på, och nu tråden blivit flyttad.

Jag hoppas ingen tog illa upp, jag skrev faktiskt högst upp att jag inte var säker på att det var rätt. 😆

Vacum: Jag uppfattade inte din ironi 😆

//Mike B

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

meddela gärna vem som vann, sedan.

ohh, ni får ju dessutom reklamintäkter för varje besökare. häftig kombination! 😆

EDIT: stvafel

Redigerat av maxmaxmax
Link to comment
Dela på andra sajter

Detta var ganska dyrt faktiskt!

Fixa bättre priser!

Erat "standardpaket" kostar 17kr/skiva om man göra 400. Jag håller just nu på att göra en samlingsskiva och betalar då 10kr/skiva för att trycka 1000ex med kopiering, färg på skiva och omslag, jewelcase... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Vinner man är det ju inte särskilt dyrt...och att jämföra 400 ex med 1000 ex håller inte riktigt...mängdrabatt du vet 😉

Klart jag har mängdrabatten i tankarna... Men "standardpaketet" är en skiva i en pappficka och ingen "riktig" CD-produktion.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...