Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Igår fredag var det en obetänksam nätverkstekniker som ändrade i den så kallade dns:en för domänen studio.se - och missade forum.studio.se. För det första är det inte bra att missa en sådan sak, för det andra gör man det inte på en fredag när en helg stundar.

Nu, till slut, är felet avhjälpt - och personen kommer få en åthutning first thing on monday morning. 😛

På grund av dns-cache kan forumet fortfarande vara oåtkomlingt för vissa, varför forumet lär ha lite färre besökare än vanligt under kvällen.

Hoppas ni har njutit av det fina vädret istället!

Annons
Guest GIGAN
Posted

Fel händer, men varför informerade ni inte på nättidningen?

GIGAN

Posted
Fel händer, men varför informerade ni inte på nättidningen?

GIGAN

Jag jobbar inte på helgen och har bara tillgång till min IPhone där jag är, och med den kommer jag inte in i publiceringssystemet. Tyvärr. Som sagt, det är mycket olyckligt att dns-förändringar görs på en fredag inför en helg.

Guest GIGAN
Posted
Jag jobbar inte på helgen och har bara tillgång till min IPhone där jag är, och med den kommer jag inte in i publiceringssystemet. Tyvärr. Som sagt, det är mycket olyckligt att dns-förändringar görs på en fredag inför en helg.

Ok, då vet Ni det till en annan gång!

GIGAN