Jump to content
Annons

En låt man jobbar på.


philmeizter

Recommended Posts

Ligger något i det 🙂

Så det är olagligt att prova på något som folk redan har gjort förr? 🙂 Och Jesse din musik är väl ändå 30ggr större än sån musik jag "provade" att göra. Inte fan hackar folk på dig för det? haha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)
Ojj, tror jag har gjort ett hundratal likadana förut (utan att ta i för mycket) när jag har varit trött på livet och inte gjort något seriöst och inte sparat dem för att de helt enkelt inte håller måttet. Dessutom använder du den värsta present jag vet i nexus. Snyggt med trummorna dock till refrängen.

Nej dom kanske inte håller måttet alla låtar jag provar på att testa heller.. Men som sagt det är ju det som är charmen med att göra musik. Testa nytt, testa allt? Du får ju inspiration från varje genre du provar dig på. Och du kanske tillslut hittar en genre som ditt står skrivet i? Kan säga rakt ut att denna genre INTE var något för mig. Men herregud vad roligt man har när man fipplar på såna här låtar haha 🙂

Tack!

Redigerat av philmeizter
Link to comment
Dela på andra sajter

Så det är olagligt att prova på något som folk redan har gjort förr? 😛 Och Jesse din musik är väl ändå 30ggr större än sån musik jag "provade" att göra. Inte fan hackar folk på dig för det? haha.

Nja mitt egna sound är rätt privat skulle jag vilja påstå, men trance är väll ändå inte 30ggr större än hands up, om det var det du menade?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Japp, inte hör man trance i radion osv. Möjligtvis progressivt skräp, som jag tycker är mer house.

Men som åandrasidan rankas som trance? Och i det fallet att det är progressivt? Det är ju fortfarande trance, och sånt hör man mycket på radio. Jag tror inte jag har hört Manian, Kobojsarna, Basshunter osv osv någonsin på radio om jag ska vara ärlig. Kanske Basshunter när han kom till kändisvärlden, men annars tror jag inte det.

Link to comment
Dela på andra sajter

De är ju lite sorgligt att folk hackar ner på en kille som råkar gilla handsup, men sen när nån gör en annan låt hyllar folk honom med "WOW Du har helt prickat in den där 60tals-känslan!" hur jävla nytt är det då? Sett flera som gjort Meshuggah-låtar och fått god kritik ala fy fan va bra! OM det är nått som är present är det väl en gitarr? Nerstämd och tung, Ostämd och falsk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...