Jump to content
Annons

Radera mitt konto


Analogfreak_ (oregistrerad)

Recommended Posts

Analogfreak_ (oregistrerad)

Jag vill att du Olsberg tar bort mitt konto helt och hållet eftersom jag nu är avstängd tills vidare.

Jag vill inte ha ett konto med bild på mig själv som är synligt för allmänheten när jag inte har tillträde till mitt konto.

Mvh Analogfreak

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag vill att du Olsberg tar bort mitt konto helt och hållet eftersom jag nu är avstängd tills vidare.

Jag vill inte ha ett konto med bild på mig själv som är synligt för allmänheten när jag inte har tillträde till mitt konto.

Mvh Analogfreak

+1

eller.. hur var det, det där funkade nu igen..? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fan ska han kunna skriva till Olsberg om han är avstängd? Då kommer han ju inte åt "skicka PM"-knappen...

Det är väl därför han skapat ett tillfälligt annat konto där det står samma nick name men följt av ett understreck.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fan ska han kunna skriva till Olsberg om han är avstängd? Då kommer han ju inte åt "skicka PM"-knappen...

Det är väl därför han skapat ett tillfälligt annat konto där det står samma nick name men följt av ett understreck.

Kan han inte skicka ett PM från det kontot då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nu funktionen funkar från ett nytt sånt konto direkt (men det borde det väl), eller så kallar han sig vid nåt annat namn där under registreringen och då kan man inte göra den kopplingen att det är samme man som tidigare?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nu funktionen funkar från ett nytt sånt konto direkt (men det borde det väl), eller så kallar han sig vid nåt annat namn där under registreringen och då kan man inte göra den kopplingen att det är samme man som tidigare?!

Hans vanliga nick är ju Analogfreak.

Hans nya tillfälliga nick han har för kontot som han startade den här tråden med är "Analogfreak_".

Alltså ett understreck efter.

Annars hette han ju kort efter avstängingen Tore och vad var det tredje nu igen? 🙂🙂

Aja, alla gör vi misstag, även jag såklart.

Vi får se vad som händer framöver när han kommer tillbaka.

Man kan alltid börja om på nytt.

Sov gött folk!

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Ja fan låt grabben vara ifred, vill han komma tillbaka så får vi ta det därifrån. Förhoppningsvis blir det en trevligare ton då och från oss oxå, ni vet typ stenar i glashus och sånt som kan lägga iväg ibland.

Link to comment
Dela på andra sajter

AF: Kom inte och klaga för att du inte har tillgång till forumet. Jag varnade dig både en och två gånger för att du hängde på en lös tråd och att du var en hårsmån från att bli bannad tills vidare. Så du kan inte säga att det är fel att du inte kommer åt ditt konto - du visste gott och väl var gränsen gick. Även via e-post som du gillar att skriva till mig.

Anledningen till att du vill ha ditt konto raderat, kan jag inte bedöma på annat sätt än att du vill komma tillbaka med nytt medlemskap och därmed kringgå din utestängning.

Bara för att jag är en schysst kille så går jag dig halvvägs till mötes: Jag kommer vänta i de utsatta 30 dagarna innan jag öppnar ditt konto igen. Vill du fortfarande raderas då så skicka mig ett PM.

USCH vad jag är trött på att hantera sådana som dig och dina problem. Jag har verkligen mer konstruktiva saker att göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...