Jump to content
Annons

Det är väl löjligt sent, men...


Rapid Wanker

Recommended Posts

Eftersom jag har hängt här i ett halvår så kan det ju vara dags.

Jag har spelat gitarr för nöjes skull sedan jag var tio bast, och det är ett tag sedan. Det närmaste jag kommit en karriär är två spelningar på morronsamlingar för någon högstadieskola i Örebro. Rektorn avbröt halvvägs och sa att de som ville fick lämna salen, för det kunde inte vara nyttigt att lyssna på sådant oväsen på så hög nivå. Världen var inte redo för vår pre-punk-glam-darkness-musik. Bandet splittrades också rätt snart efter den händelsen.

Nu för tiden behöver man ju inte ett band för att ha kul med musik, och jag gör musik i alla möjliga stilar. Det beror på humör och inspiration. Mestadels blir det väl nå't i rockväg, och det är den musik jag lyssnar mest på också.

Jag har äntligen kommit mig för att skaffa lite prylar med bättre kvalle, så jag blir inte längre lika häpen när jag spelar upp mina grejer på en musikanläggning. Tyvärr blev jag inte bättre gitarrist av grejerna, men det är smällar man får ta. Bas och keyboard är också något som jag inte glänser i, men jag har kul och det räcker.

Nå, jag har trivts bra här hittills och det finns alltid intressanta trådar att följa när inspirationen tryter i skapandet. Det händer allt som oftast, och mitt största problem är egentligen att jag sällan hinner få nå't färdigt innan nästa projekt startas. Tack för stora hårddiskar :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...