Jump to content
Annons

Demo: Björne´s MonsterHit


Betyg  

11 röster

  1. 1. Betyg

    • 1
      1
    • 2
      2
    • 3
      3
    • 4
      1
    • 5
      3


Recommended Posts

LÅTNAMN: Björne gillar inte blodigeln

ARTIST/GRUPP: LowBudget BaGar'n

GENRE: Nostalgi Feeling Music

LÅTLÄNGD: 3:45

KOMPOSITÖR: LowBudget BaGar'n

PRODUCENT: LowBudget BaGar'n

EV. MEDVERKANDE: LowBudget BaGar'n

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT:mp3

STORLEK: 3,44 MB

STATUS: Färdig demo

LÅTLÄNK: http://goto.glocalnet.net/bestefar/bjornes_hit.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Bästa låten nånsin. Men jag har gjort trummorna väl? 😆

Edit: eller

OK, de kanske e´ så att du har gjort trummorna men... du får helt enkelt vara med i min nya band som jag precis har skapat.

-"LowBuget Bagar´n"-

Vill du vara med Jocke? så kanske vi kan dra ett streck över hela den här tråkiga historien om att du inte står med som EV. Medverkande.

OK? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa låten nånsin. Men jag har gjort trummorna väl?  😆

Edit: eller

OK, de kanske e´ så att du har gjort trummorna men... du får helt enkelt vara med i min nya band som jag precis har skapat.

-"LowBuget Bagar´n"-

Vill du vara med Jocke? så kanske vi kan dra ett streck över hela den här tråkiga historien om att du inte står med som EV. Medverkande.

OK? 😉

Ja, jag kan väl vara med i din nya band om det är det som krävs för att glömma denna tragedi.

Men bara om vi stavar det "LowBugedt BaGar'n".

Edit: Väl?

Redigerat av Jocke
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag kan väl vara med i din nya band om det är det som krävs för att glömma denna tragedi.

Men bara om vi stavar det "LowBugedt BaGar'n".

Edit: Väl?

Inte en chans! kommer inte på frågan, men... jag kan sträcka mig till att vi kallar oss för...

"LowBudget Bagar´n & The Väl-Eller"

NÅ? vad sägs om detta underbara förslag 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

=,25 November 2004, 12:59] Jäkla skönt sound i den tycker jag. Kören (vet inte vad man kallar det) passade klockrent. Texten var väl inte min favorit kanske, hade det varit en lite "snällare" sång om björne hade det varit perfekt 😛

OK att man kanske kan ha en snällare text men... jag känner att jag måste vara ärlig, Björne har stört sig på blodigeln i hästens r..hål i en jävla massa år, och de e´la på tiden att sanningen kommer fram.

Björne rent ut sagt HATAR blodigeln o så e´ de bara, inget att göra åt saken, eller? 😉

Redigerat av LowBugdet BaGar´n
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar basgången och körerna. Om du lägger bättre leadsång (med bättre text) kanske jag röstar nästa gång.

Jag har försökt att få tag på Björne så att han kan lägga leaden men han e´ så förbannat irriterad på blodigeln att han inte orkar ta på sig mer uppmärksamhet från media just nu (han e´ inne i en djup depression).

Men han hälsar o säger att de känns skönt att äntligen har fått "komma ut" och att han står för texten till 100% och har lovat att komma till mig o lägga ny sång så fort han känner sig bättre 😉

Redigerat av LowBugdet BaGar´n
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...