Jump to content
Annons

Miljonärerna snattar vidare!


KillwithSkill

Recommended Posts

Annons
Vadå snattar?

Sargig dussinlåt. Juli Iglesias-smör. Fast tycker många om den så är det skickligt att komponera den. Urk.

Du kanske skulle börja med den här innan du yttrar dig?

Micki%20bultbräda.jpg

Yttrar? Det var typ en fråga, vem snattar vad? Är du full?

Nu har jag lyssnat på bägge youtubelänkarna och fattar vad du menar, låtstöld som vanligt.

Det skrev ju även jag, dussinlåt. Alla Idolvinnarlåtarna låter lika, synd om de som vinner att de inte får bättre låtar, det måste ju finnas.

Men hur den där leksaken skulle hjälpa mig så mina yttranden blev bättre kan jag inte förstå. Har du haft hjälp av den? Finns de billigt på Thomann?

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag snackar om att låten stulen! Alltså snattad! Inte vad folk tycker om låten!

Nej jag är inte full!

Nej jag snattar inte, men du hör ju inte om det är kalle anka eller mozart, dövöra!

De där låtarna är ju alltid stulna, skulle det vara nåt nytt? Men det var ju duktigt att tom du kunde förstå det. Stora applåder till dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Vadå snattar?

Sargig dussinlåt. Juli Iglesias-smör. Fast tycker många om den så är det skickligt att komponera den. Urk.

Du kanske skulle börja med den här innan du yttrar dig?

Micki%20bultbräda.jpg

😑🙂😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom igen Kill! Den var alldeles för enkel. Som att sparka in en öppen dörr. 😄 Både jag och hustrun började omedelbart att sjunga på den gamla slagdängan. Tror det tog 3 ord, sedan hängde ungarna på, vilket måste betyda att i princip alla hör likheten. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här snattningen tycker jag måste läggas fram, vet inte om så många reagerat på det.

Snattningen har ju inte så mycket att göra med melodi men snacka om att utnyttja en annans snygga produktion för att sälja sin egen.

Justin Timberlake - Like i Love you

Justins låt släpptes långt innan och jag blev så irriterad när jag hörde den på radion, det är så uppenbart vad producenterna gjort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå snattar?

Sargig dussinlåt. Juli Iglesias-smör. Fast tycker många om den så är det skickligt att komponera den. Urk.

Du kanske skulle börja med den här innan du yttrar dig?

Micki%20bultbräda.jpg

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH MOHAHAHAHA! Fan suttit och småfnittrat åt den där kommentaren en stund nu =P hahahah riktigt bra

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag snackar om att låten stulen! Alltså snattad! Inte vad folk tycker om låten!

Nej jag är inte full!

Nej jag snattar inte, men du hör ju inte om det är kalle anka eller mozart, dövöra!

Nä? Inte är det samma låt eller?

...men snarlik iallafall! Fattar vad du menar... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå snattar?

Sargig dussinlåt. Juli Iglesias-smör. Fast tycker många om den så är det skickligt att komponera den. Urk.

Du kanske skulle börja med den här innan du yttrar dig?

Micki%20bultbräda.jpg

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH MOHAHAHAHA! Fan suttit och småfnittrat åt den där kommentaren en stund nu =P hahahah riktigt bra

Helvete, jag som skulle låta bli att kommentera detta inlägg bara för att, men vafan.

HAHAHA, fyfaaaan, den där sitter kvar en stund. Tack för att du skänkte lite glädje Skilly! hahaha!

Link to comment
Dela på andra sajter

du får ju jämföra med rätt låt också... det är ju inte "sometimes when we touch" som är mest lik idol-låten. det är ju "nothing's gonna change my love for you"

Ja jag vet. Men Dan Hill's Sometimes When We Touch

är väl äldre än Glen Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You?

Låten har väl stulits fler gånger!

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Jodå en bra låt stjäls flera gånger om. Varför ändra ett framgångsrikt plagiatkoncept? Hur som helst är det två kräkmedel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå snattar?

Sargig dussinlåt. Juli Iglesias-smör. Fast tycker många om den så är det skickligt att komponera den. Urk.

Du kanske skulle börja med den här innan du yttrar dig?

Micki%20bultbräda.jpg

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH MOHAHAHAHA! Fan suttit och småfnittrat åt den där kommentaren en stund nu =P hahahah riktigt bra

Helvete, jag som skulle låta bli att kommentera detta inlägg bara för att, men vafan.

HAHAHA, fyfaaaan, den där sitter kvar en stund. Tack för att du skänkte lite glädje Skilly! hahaha!

Hahahahahahahahahaha, mer sådant här åt folket! xD

Jag önskar jag var så klurig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå en bra låt stjäls flera gånger om. Varför ändra ett framgångsrikt plagiatkoncept? Hur som helst är det två kräkmedel.

Njet TRE kräkmedel! 😉

...fast Sometimes when we touch är ju bra - men jag föredrar när Rod Stewart sjunger den. Då blir den en riktig höjdare! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
du får ju jämföra med rätt låt också... det är ju inte "sometimes when we touch" som är mest lik idol-låten. det är ju "nothing's gonna change my love for you"

Förbannad var du som lägger den skitlåten här 😉 Hade den låten minst en timme snurrande i skallen. Men jag får väl skylla mig själv som öppnade och släppte ut skiten. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Vadå snattar?

Sargig dussinlåt. Juli Iglesias-smör. Fast tycker många om den så är det skickligt att komponera den. Urk.

Du kanske skulle börja med den här innan du yttrar dig?

Micki%20bultbräda.jpg

😉🙁🙂 Den där var klockren!!! 🙂🙂🙂 Så rätt den satt i fejan på översittartyckaren 😆

😆

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå snattar?

Sargig dussinlåt. Juli Iglesias-smör. Fast tycker många om den så är det skickligt att komponera den. Urk.

Du kanske skulle börja med den här innan du yttrar dig?

Micki%20bultbräda.jpg

😏😄😎 Den där var klockren!!! 😆😆😆 Så rätt den satt i fejan på översittartyckaren 😆

😆

Ja va fan hehehe! totaltgalen.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...