Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 1


Fidden

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3519

  • Neosus

    3141

  • Overkill

    2595

  • Pico

    2590

Postat mest i detta ämne

Jag ställer upp på lite hångel. 😕

Vilket påminner mig om lördagens fest. Dansar som en besatt med två heta tjejer typ halva kvällen. Den ena drar efter ett tag och då står jag ensam kvar på dansgolvet med den här asheta blondinen med feeeeeta pattar. Dessutom gnuggar hon arslet mot kronjuvelerna lite sådär icke-odiskret.

Sen helt plötsligt ringer hennes mobil, hon går iväg och svarar. Och kommer aldrig tillbaka. Jahapp. 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

fan vad ni skriver då!

jag åkte till skolan i morse, var där i tjugo minuter sen åkte jag in till stan och kopierade min skåpsnyckel eftersom jag saknar en. 😛 gick till mamma och sa att det inte fanns någon mjölk hemma och att jag kunde ta bilen och åka och köpa det, så det gjorde jag. 😄 körde hem maten och plakatet till studenten som jag också hämtade, åkte in till stan igen och åt lunch med mamma och sen åkte jag hem. sen ska jag in till stan igen för att hämta mamma och massa grejer på systemet.

kort svar: bilen går bra, pico. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

fan vad ni skriver då!

jag åkte till skolan i morse, var där i tjugo minuter sen åkte jag in till stan och kopierade min skåpsnyckel eftersom jag saknar en. 😛 gick till mamma och sa att det inte fanns någon mjölk hemma och att jag kunde ta bilen och åka och köpa det, så det gjorde jag. 😄 körde hem maten och plakatet till studenten som jag också hämtade, åkte in till stan igen och åt lunch med mamma och sen åkte jag hem. sen ska jag in till stan igen för att hämta mamma och massa grejer på systemet.

kort svar: bilen går bra, pico. 😄

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...