Pazo Postat 4 januari 2009 Postat 4 januari 2009 Man kanske skulle byta sin avatar om alla ska hålla på å byta också... FRAMMÅTSTRÄVARE!! 😛
Fidden Postat 4 januari 2009 Trådstartare Postat 4 januari 2009 här är det minsann januari, men det lät skönt med augusti iofs...
Dingbats Postat 4 januari 2009 Postat 4 januari 2009 how can u act friendly if u dont have a desire to laugh inside of u
Dingbats Postat 4 januari 2009 Postat 4 januari 2009 Men julen varar ju än till påska men det är inte sant för däremellan kommer fastan? När är fastan då? Nä jag tycker inte det är jul längre.
Pazo Postat 4 januari 2009 Postat 4 januari 2009 Jag hade inte alls julavatar! thats how we roll in my hood
Fidden Postat 4 januari 2009 Trådstartare Postat 4 januari 2009 Men det är ju på trettondagen man gör sånt! Nä, tjugondedag knut dansas granen ut. fast neosus får stanna kvar.
Overkill Postat 4 januari 2009 Postat 4 januari 2009 "I övriga delar av världen är julen slut i och med trettondedag jul." (Wikipedia) Jag är lite internationell bara.
Fidden Postat 4 januari 2009 Trådstartare Postat 4 januari 2009 fast neosus får stanna kvar. Varför det? 😛 hm... det visar sig att jag inte har några argument 😉 fan också, kommer bli så tomt utan honom 🙁
Fidden Postat 4 januari 2009 Trådstartare Postat 4 januari 2009 "I övriga delar av världen är julen slut i och med trettondedag jul." (Wikipedia) Jag är lite internationell bara. men det där är ju bara helt fel. i alla övriga delar av världen firar man inte ens jul!
Fidden Postat 4 januari 2009 Trådstartare Postat 4 januari 2009 funderar på att skita och sedan lägga mig. men det är möjligt att det blir tvärt om.
Dingbats Postat 4 januari 2009 Postat 4 januari 2009 One of the most basic laws in the universe is the Second Law of Thermodynamics. This states that as time goes by, entropy in an environment will increase. Evolution argues differently against a law that is accepted EVERYWHERE BY EVERYONE. Evolution says that we started out simple, and over time became more complex. That just isn't possible: UNLESS there is a giant outside source of energy supplying the Earth with huge amounts of energy. If there were such a source, scientists would certainly know about it. 😛
Pazo Postat 4 januari 2009 Postat 4 januari 2009 One of the most basic laws in the universe is the Second Law of Thermodynamics. This states that as time goes by, entropy in an environment will increase. Evolution argues differently against a law that is accepted EVERYWHERE BY EVERYONE. Evolution says that we started out simple, and over time became more complex. That just isn't possible: UNLESS there is a giant outside source of energy supplying the Earth with huge amounts of energy. If there were such a source, scientists would certainly know about it. 😛 haha! VAFAN!? 😉
Pazo Postat 4 januari 2009 Postat 4 januari 2009 DOLPH PÅ TV!!! 😛 Trean! Skitkass 90tals actionrulle! 😉
Pazo Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Nu välter dolph egenhändigt en låg bill upp på dess sida.
Dingbats Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Vad är den där filmen när nån skjuter bad guys samtidigt som han förlöser ett barn?
Pazo Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Vafan! De var ju brandon lee som är dolphs sidekick!
Pazo Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Juste! Nu blev dolph skjuten! De var tydligen "bara" en sån som gick rakt igenom så de var inte farligt. De e bara de att när man ser skadan så sitter ingångshålet typ vid hjärtat! Ändå sen så går han in i versta svärdfajten helt utan problem 😎
Dingbats Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Vad är det för avatar du har! Du ska ju ha en gran!
Recommended Posts