Jump to content
Annons

Ska köpa tvp småmembran...


Tophe

Recommended Posts

Jag har precis fått lite födelsedagspengar, som ska gå till ett par småmembranare.

Just nu lutar det starkt åt att jag kommer köpa vå Line Audio CM3:or.

Men finns det något annat i den prisklassen som är bättre? De verkar onekligen vara riktigt bra.

Sedan undrar jag om någon vet ifall CM3'orna går att få tag på i matchat par, eller det ens behövs ett matchat par.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har precis fått lite födelsedagspengar, som ska gå till ett par småmembranare.

Just nu lutar det starkt åt att jag kommer köpa vå Line Audio CM3:or.

Men finns det något annat i den prisklassen som är bättre? De verkar onekligen vara riktigt bra.

Sedan undrar jag om någon vet ifall CM3'orna går att få tag på i matchat par, eller det ens behövs ett matchat par.

CM3:orna är så nära i urvalet från början, att man inte behöver matchade par - men om man är riktigt kinkig och tvunget vill ha det, så går det på 200:- extra, om jag kommer ihåg rätt - men då får man förstås vänta längre på leverans...

I den prisklassen vill jag nog drista mig till att påstå att det inte finns bättre - men hämta gärna smakprov på lite olika modeller, från min testsite, så kan du övertyga dig själv om det också... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Claes.

Jag har faktiskt redan varit inne på din utmärkta hemsida och lyssnat på mikrofonen.

Det får nog bli CM3'an då!

Jag har tänkt mig dem framför allt för att spela in akustisk gitarr, i stereo.

Är det den bästa lösningen att ha två Cm3'or, eller kan man vinna något på att köra med en CM3'a och min Studio Projects B1 istället?

Redigerat av Tophe
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...