Jump to content
Annons

wallmans salonger


musicpanda88

Recommended Posts

Detta är kanske en löjlig fråga men det är något jag har funderat på då jag tänkt få in en fot där.

Tror ni mina piercingar i ansiktet skulle vara ett stort problem som skulle hindra mig från att få jobb på Wallmans?

Det finns "pluggar" man kan sätta i så att det knappt syns att man är piercad kan jag tillägga. Tack för ditt/ert svar.

*EDIT* Snälla svara :,(

Redigerat av musicpanda88
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Förstår inte varför du lägger in sån fråga på det här forumet. Finns väl andra mer passande forum för det.

Vilket skulle jag postat i? Hade lite beslutsångest när jag såg över de olika forumen så postade på allmänt.

Jaja nu har jag fått svar iallafall vad bra att jag kan ha mina piercingar kvar då 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte varför du lägger in sån fråga på det här forumet. Finns väl andra mer passande forum för det.

Vilket skulle jag postat i? Hade lite beslutsångest när jag såg över de olika forumen så postade på allmänt.

Jaja nu har jag fått svar iallafall vad bra att jag kan ha mina piercingar kvar då 🙂

Tror han syftade på hela studio forumet

/mvh kim

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är årets tråd. Jag kräver att den nitas eller lyfts fram på annat sätt.

Hög grad av seriösitet man bemöts av från somliga.

Jag tyckte bara att det var onödigt att bli medlem på ytterligare en community för att ställa en fråga om en musikbranschs relaterad topic. Men nu kanske inte Wallmans Salonger anses vara musikrelaterat och bör därmed ej heller nämnas här på studio-forumen. Ska komma ihåg det.

Till dig som faktiskt bemötte topicen och svarade "®offe", tack!

Moderatorn får gärna omplacera tråden nu då den är besvarad.

/Mvh

Redigerat av musicpanda88
Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte varför du lägger in sån fråga på det här forumet. Finns väl andra mer passande forum för det.

Vad är det för konstigt med det? Under "Allmänt" diskuteras ju allt möjligt, och detta är ju mer relaterat till forumets inriktning än mycket annat där.

Hur som helst, det beror väl på hur mycket piercingar det är och var de sitter. Ser du ut som en julgran i nyllet kan det ju väcka negativa reaktioner, men annars tycker jag inte du ska bekymra dig. Din attityd är det viktigaste.

Redigerat av rainydays
Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte varför du lägger in sån fråga på det här forumet. Finns väl andra mer passande forum för det.

Vad är det för konstigt med det? Under "Allmänt" diskuteras ju allt möjligt, och detta är ju mer relaterat till forumets inriktning än mycket annat där.

Hur som helst, det beror väl på hur mycket piercingar det är och var de sitter. Ser du ut som en julgran i nyllet kan det ju väcka negativa reaktioner, men annars tycker jag inte du ska bekymra dig. Din attityd är det viktigaste.

Okej! Tack så mycket för ditt svar! 🙂 Då har jag nog inget att oroa mig för

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...