browno Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Hallå, jag har ganska nyligen inhandlat ett par s-5or från tapco. Häromdagen när jag inte hade på min surrande externa hårddisk så upptäckte jag att i en av monitorernas diskant så surrar det en del, jag har inte tänkt på om det direkt försämrar ljudet men det är sjuk störande för nu när jag upptäckt det kan jag itne få det ur huvudet. Någon som råkat ut för samma sak? Ska jag bara försöka strunta i surret eller ska jag gå och kräva att få byta den surrande monitorn och vänta en månad på en ny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tokas Posted November 13, 2004 Share Posted November 13, 2004 Är det något fel på en vara du köpt så ska du så klart kräva en ny, och kräva att du får låna ett par monitorer under tiden dina egna håller på att fixas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrioN Posted November 14, 2004 Share Posted November 14, 2004 Du ska absolut göra som Tokas säger om den är trasig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majken Posted November 14, 2004 Share Posted November 14, 2004 Din externa hårddisk? Det råkar inte vara så att du har en bärbar dator med oskärmad strömadapter? Prova att köra den på batteriet i såna fall och se om surret försvinner. /Majken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts