Jump to content
Annons

Triton korg


kvd669o

Recommended Posts

Har en korg triton workstation med 61 tangenter och 16 mb minne. Tänkte sälja den men vet inte riktigt hur mycket man kan ta om man lägger in den på säg blocket.se . Behöver få loss pengar för east west prylar för jag tänkte övergå helt till midikeyoard och mjukvara nu. Lika bra hänga med i teknikutvecklingen plus att man får mer plats där man bor. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Har en korg triton workstation med 61 tangenter och 16 mb minne. Tänkte sälja den men vet inte riktigt hur mycket man kan ta om man lägger in den på säg blocket.se . Behöver få loss pengar för east west prylar för jag tänkte övergå helt till midikeyoard och mjukvara nu. Lika bra hänga med i teknikutvecklingen plus att man får mer plats där man bor. 😄

En bekant till mig hade lite problem att bli av med sin, fick till slut napp av en ungtupp för 7000:- om jag inte minns fel. Han hade en del expansionskort oxå, han var väl inte helt nöjd med det. Men han lever i en värld där toto fortfarande känns fräscht, så jag vet inte var sanningen ligger..., en liten riktlinje dock.

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en korg triton workstation med 61 tangenter och 16 mb minne. Tänkte sälja den men vet inte riktigt hur mycket man kan ta om man lägger in den på säg blocket.se . Behöver få loss pengar för east west prylar för jag tänkte övergå helt till midikeyoard och mjukvara nu. Lika bra hänga med i teknikutvecklingen plus att man får mer plats där man bor. 😏

En bekant till mig hade lite problem att bli av med sin, fick till slut napp av en ungtupp för 7000:- om jag inte minns fel. Han hade en del expansionskort oxå, han var väl inte helt nöjd med det. Men han lever i en värld där toto fortfarande känns fräscht, så jag vet inte var sanningen ligger..., en liten riktlinje dock.

Lycka till!

Tack så mycket ja typ 8000 kronor hade jag tänkt mig men men vi får se hur det blir jag kanske behåller den för jag kom på att den har ljud som är ett perfekt kompliment till mjukvaran jag kommer ha 🙂

Jag har till och med en kompis som gjort låtar tillsammans med några i toto i en studio i usa 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...