Jump to content
Annons

Många som är sjuka nu?


ChrioN

Recommended Posts

Vaknade precisu upp från en riktigt störd natt. Har drömt feberdrömmar hela natten och mitt huvud känns som det kommer att explodera, svettas och fryser m.m.

Det suger nått så fruktansvärt det här. Har inte varit sjuk på länge, och jag har defenitivt glömt av att man kan må så här dåligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

om man ändå hade xbox 🙁

var hos läkarn, och fick ett recept på penicilin. sänkan var på 37. (normalt under 8)

Sitter här lite halvväck och tar suddiga foton på "studion". Ska lägga upp lite bilder sen i bildtråden 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hör till den delen av befolkningen som nästan aldrig blir sjuk och säger åt er andra att rycka upp er lite, latmaskar! 🙁

Drar på mig något sisådär en gång vartannat år, men då blir jag riktigt jävla knakelibraksjuk. Värre med brorsan, han lyckas alltid dra på sig någon skit. Han har legat hemma i uppemot tre veckor nu med en halsinfektion (+ extra allt). Stackaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Också hemma idag och mår pyton.

Förkylningen i sig är inte så hemsk, bara sådär lagom snorig och hostig och ont i halsen, men jag har sån jävla huvudvärk att det känns som att jag håller på att gå sönder... Lyckades nog sova tre-fyra timmar inatt...

Så jag varierar mellan att sitta vid datorn och slösurfa och spela F-zero GX på min lilla spelkub... Enda problemet är att min blir lite småyr efter ett tag eftersom det går så jävla fort. Borde kanske byta till nåt lugnare spel...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan jag är döv i ena örat. Det här bådar inte gott... 🙁

...så all musik jag gör nu låter bara halv bra....*suck*

akta så du inte har öroninflammation...jag hade det förra året i båda öronen...Jag var heldöv.. 🙂 ..Hörde inte något...Fick ha volymen på stereon ashögt för att höra nått, men allt lät bara skit en då...Kändes som om jag aldrig skulle höra nått igen 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte varit sjuk på säkert...18-19 år, borträknat små förkylningar som går över på 4-5 dagar.

Däremot är min flickvän sjuk varannan vecka, vilket är lite jobbigt när hon snyter sig precis under den perfekta tagningen av ett gitarr solo. 🙁

unbreakable! 🙂

blir sjuk typ vartannat år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan jag är döv i ena örat. Det här bådar inte gott... 🙁

...så all musik jag gör nu låter bara halv bra....*suck*

akta så du inte har öroninflammation...jag hade det förra året i båda öronen...Jag var heldöv.. 🙁 ..Hörde inte något...Fick ha volymen på stereon ashögt för att höra nått, men allt lät bara skit en då...Kändes som om jag aldrig skulle höra nått igen 🙁

Hugaligen. Fick du äta nån medusin? Pennselin (hur stavas det?)?

...kurera med en whiskey kanske man ska göra redan nu...i förebyggande syfte......

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan jag är döv i ena örat. Det här bådar inte gott... 🙁

...så all musik jag gör nu låter bara halv bra....*suck*

akta så du inte har öroninflammation...jag hade det förra året i båda öronen...Jag var heldöv.. 🙁 ..Hörde inte något...Fick ha volymen på stereon ashögt för att höra nått, men allt lät bara skit en då...Kändes som om jag aldrig skulle höra nått igen 🙁

Hugaligen. Fick du äta nån medusin? Pennselin (hur stavas det?)?

...kurera med en whiskey kanske man ska göra redan nu...i förebyggande syfte......

🙁

jag fick pencilin...det hjälpte som tur...tur att jag inte blev döv för alltd, för då hade jag verkligen gråtit ihjäl mej...Hur skulle man då kunna sjunga, och lyssna på musik?

Dessutom var jag på konser i samband med det, och det var inte direkt bra...Man får inte göra så egentligen som jag gjorde..För dagen efter konserten, var jag absolut helt döv...Hörde nada..Var som om man var i ständig tystnad..Hörde inte ens var polarna sa till mej 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte varit sjuk på säkert...18-19 år, borträknat små förkylningar som går över på 4-5 dagar.

Däremot är min flickvän sjuk varannan vecka, vilket är lite jobbigt när hon snyter sig precis under den perfekta tagningen av ett gitarr solo. 🙁

haha jag känner i´gen det där.Min hund lyckas alltid göra nått när jag sjunger och spelar intyp skälla eller morra...blir fan galen ;P

Link to comment
Dela på andra sajter

haha jag känner i´gen det där.Min hund lyckas alltid göra nått när jag sjunger och spelar intyp skälla eller morra...blir fan galen ;P

Sjunger du med basröst kanske inte jycken reagerar..dom är ju känsliga för höga frekvenser ☺️ ..som ni flickor har.. 😉 (aj)

Link to comment
Dela på andra sajter

haha jag känner i´gen det där.Min hund lyckas alltid göra nått när jag sjunger och spelar intyp skälla eller morra...blir fan galen ;P

Sjunger du med basröst kanske inte jycken reagerar..dom är ju känsliga för höga frekvenser 🙂 ..som ni flickor har.. 😆 (aj)

haha, orkar inte sjunga basigt...kan juh testa...men inte min starkaste sida, roligast att sjunga ljust =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Däremot är min flickvän sjuk varannan vecka, vilket är lite jobbigt när hon snyter sig precis under den perfekta tagningen av ett gitarr solo.  😄

haha jag känner i´gen det där.Min hund lyckas alltid göra nått när jag sjunger och spelar intyp skälla eller morra...blir fan galen ;P

😄

Våran katt blir galen ibland när min flickvän sjunger... Han kommer springande och jamar, och han har hoppat upp och bitit henne en gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Däremot är min flickvän sjuk varannan vecka, vilket är lite jobbigt när hon snyter sig precis under den perfekta tagningen av ett gitarr solo.  😛

haha jag känner i´gen det där.Min hund lyckas alltid göra nått när jag sjunger och spelar intyp skälla eller morra...blir fan galen ;P

🙂

Våran katt blir galen ibland när min flickvän sjunger... Han kommer springande och jamar, och han har hoppat upp och bitit henne en gång.

hahahah ....förlåt *sorry*....Men det lät så kul...Inte kul fö henne dock...

Link to comment
Dela på andra sajter

Däremot är min flickvän sjuk varannan vecka, vilket är lite jobbigt när hon snyter sig precis under den perfekta tagningen av ett gitarr solo.  🙂

haha jag känner i´gen det där.Min hund lyckas alltid göra nått när jag sjunger och spelar intyp skälla eller morra...blir fan galen ;P

🙂

Våran katt blir galen ibland när min flickvän sjunger... Han kommer springande och jamar, och han har hoppat upp och bitit henne en gång.

LOL! förlåt...

Jag är sällan sjuk, men har drabbats av massa hemupgifter från universitetet... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var fan längesen man var RIKTIGT jäkla sjuk... Visst får man en släng av förkylning lite då och då men inget man stananr hemma från jobebt för direkt.

Jo förresten det händer ju att man får "matförgiftning" också... Konstigt nog har det ofta ett samband med alkoholintag? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Fan jag är döv i ena örat. Det här bådar inte gott... 😛

...så all musik jag gör nu låter bara halv bra....*suck*

bara att koppla om till mono, kompis

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var fan längesen man var RIKTIGT jäkla sjuk... Visst får man en släng av förkylning lite då och då men inget man stananr hemma från jobebt för direkt.

Jo förresten det händer ju att man får "matförgiftning" också... Konstigt nog har det ofta ett samband med alkoholintag? 😛

LOL

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var förkyld förra veckan och mina förkylningar brukar sitta i ganska länge. Men denna gången gick det över på bara några dagar eftersom jag använde mig av min nya huskur! 😛

Jag drack en massa vatten och några öl. Gissa om jag sprang på toaletten ofta! Kroppen fick sig en ordentlig genomsköljning! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...