Jump to content
Annons

I.R.L. Sthlm på Carmen 3/10 (Tjärhovsgatan 14)


suprapappa

Recommended Posts

hallå

nu var det länge sen vi hade IRL... det har tidigare varit massa diskussion om lokal och personligen tycker jag att Carmen funkar utmärkt, både med åldergränser, plats att sitta tillsammans, billig öl osv så jag föreslår helt sonika Carmen

jag tänkte att jag skulle skapa en ömröstning där man kan klicka i datum och så kan vi helt enkelt välja det datum som fått flest röster (förutsätter kanske att man kan klicka på flera datum) så slipper man hålla på med det "manuellt".

förut gick det enkelt att infoga en sån ömröstning här på studioforum men nu lyckas jag inte hitta det så vill ngn moderator eller annan kunnig skapa en sådan ömröstning är jag tacksam...om det nu går

jag föreslår iaf 3 helger

18-19/9, 3-4/10 eller 10-11/10 (uppmärksamma noterar naturligtvis att jag helt egoistiskt har hoppat över 26-27/9 eftersom jag själv inte kan då 😆 )

hoppas det inte bara är jag som är festsugen 😉

Festprissar :

Suprapappa

Lundin

Majken

Gumpbert

IDF

Jarlo

Assar?

Royen?

VacUm

lavrell?

Gain

Joachime

Redigerat av suprapappa
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 96
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Alla tycker det är lysande men ingen kan de datumen? :rolleyes:

:rolleyes:

kommiiggeeeennnnuuuu´råååå

Yo, Supradaddy: Editera din första tråd o sajna upp dig.. o mig, så kanske det blir eld i baken på de andra påsarna..

Vi måste ju prata om alla nya saker vi köpt sen sist

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag jobbar till 21.00, men kommer ändå byta tunnelbana vid medborgarplatsen så jag dyker förbi en snabbis!

edit: Hoppsan, var i fel månad i kalendern.. Jag verkar vara ledig då. Om inget annat händer så tittar jag förbi.

Redigerat av VacUm
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...