Jump to content
Annons

Är det bara jag..


MindWarp

Recommended Posts

... som reagerar på att mer än halva skärmen är reklam? Visst, jag förstår varför man har reklam, men om själva siten knappt syns för all reklam, då undrar jag vad som är viktigast - reklamen eller siten? Sen kanske jag har för låg upplösning (1680x1050) men jag vill kunna läsa vad det står på skärmen också...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
I camino webläsare så kan du välja att inte visa reklam. Häpp så är den borta 😉 ;)

Möjligt, men om man inte kör Camino och om man inte har Mac? (Jo, nästa dator blir en Mac, men det tar nåt år till).

Ja då är det kört 😄 Nä, men det borde väll finnas liknande funktioner i IE, men det vet jag inte.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Reklambanners finns ju bara längst upp, så när man börjar läsa i trådarna, så försvinner den ganska snabbt utanför synhåll... Det var mycket värre tidigare, när reklambanners tog upp en tredjedel av forumets bredd och det bara blev ett stort tomrum till höger om forumtexten när man scrollade ner tills där dessa reklambanners tog slut, så det är väldigt mycket bättre nu, än det var tidigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] så det är väldigt mycket bättre nu, än det var tidigare.

Tack, det var avsikten 😄

MindWarp: Att reklamen tar över innehållet, hur ser det ut hos dig? För speciellt på en så stor skärm som du har, så ska annonserna inte ta en stor andel av utrymmet.

Förutom toppbannern så ligger det tre rutor i rad under menyn, och de tar tillsammans lika stor plats som toppbannern.

Vi är naturligtvis alltid måna om att reklamen ska vara relevant för forumet. Vid något enstaka tillfälle har det blivit fel, som nu i söndags när vår systertidning Cap & Design kom in på vår sajt med en för stor annons - men det ska inte hända igen har jag blivit lovad.

Annonser har annars alltid med ljud/musik eller musikskapande att göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...