Jump to content
Annons

Duetter ni inte vill höra..


D Vibe

Recommended Posts

Vilka duetter skulle ni _INTE_ vilja höra?

Håll borta otrevliga diskussioner härifrån och respektera folks åsikter!

Själv tycker jag att om man kombinerar Olle Ljungström och Håkan Hellström så vore cirkusen komplett.

NEJ tack. ☺️

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Krister Sjögren och Bruce Springsteen i "I love europe" , skulle jag verkligen inte höra på...

🙂

H.P. Baxxter (sångaren i Scooter) och Lasse Berghagen och deras tolkning av titelmelodin till Bamse.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Lotta Engberg vs. Notorius BIG

Lasse Stefanz vs Snoop Dogg

Hahahahahahahah fyfan va roligt.

Här har ni dem.

Lotta Engberg vs. Notorius BIG

Fast det där var ju riktigt kul..

Själv har jag alltid haft svårt för operasångerskor som skall sjunga rock med rocksångare. Freddie Mercury & Montserrat Caballes Barcelona var en riktig rysare. Operasångerskor skall hålla sig till opera. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Lotta Engberg vs. Notorius BIG

Lasse Stefanz vs Snoop Dogg

Hahahahahahahah fyfan va roligt.

Här har ni dem.

Lotta Engberg vs. Notorius BIG

Fast det där var ju riktigt kul..

Själv har jag alltid haft svårt för operasångerskor som skall sjunga rock med rocksångare. Freddie Mercury & Montserrat Caballes Barcelona var en riktig rysare. Operasångerskor skall hålla sig till opera. 😄

...speciellt som hon inte sjunger särskilt bra heller. 😛 Det är lite halvfalskt på ganska många ställen - och det är inte godkänt för operadivor (Pavarotti, som enligt min mening är den främste tenoren genom tiderna, missade en ton vid något framträdande i Italien - och blev utbuad! Så noga är det i den världen...). En Mezzosopran hade det kunnat låta betydligt bättre med än det gjorde med Caballe. Vissa sopraner har en plågsamt pipig röst. Freddie Mercury missade däremot troligen aldrig en ton under hela sin karriär. Någon lika sanslöst duktig sångare får vi nog inte uppleva igen under vår livstid...

Åter till ämnet: Carola och Andreas Johnson i en duett skulle vara en riktig rysare... 😄

Visst, ja - den hemska kombinationen fick vi ju plågas av ett par gånger i förra melodifestivalens finaler - men rysligt var det verkligen... 😉

Carl Bildt och Håkan Helstöld måste annars vara den ultimata terror-duetten. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...