Jump to content
Annons

Varför är alla fulla på kvällen?


slejnard

Recommended Posts

Annons

hehe det är skönare att vara full på kvällen på något sätt, om man blir trött så går man ju o lägger sig utan att missa så mkt av solen osv. =)

Varit ledig 1.5 månader och har en månad kvar, Det har blivit några whisky under tiden hehe 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Varit ledig 1.5 månader och har en månad kvar, Det har blivit några whisky under tiden hehe 😛

Din glidare! 😄 Själv har man bara drygt 2 veckor kvar av 4.. 😛

men jag e int bitter! 😎

/M

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Varit ledig 1.5 månader och har en månad kvar, Det har blivit några whisky under tiden hehe 😛

Din glidare! 😄 Själv har man bara drygt 2 veckor kvar av 4.. 😛

men jag e int bitter! 😎

/M

hehe det är typ min längsta semester någonsin. Det är ju inte så att man klagar hehe 😄 Glider bara runt och gör av med pengar typ o lever satan hehe 😎 No need to think about tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Slappa här på forumet å dricka alkohol krossar ju krogen! 😛

haha många trådar är ju rätt underhållande men inte sååå underhållande att man stannar hemma hehe -tycker-

men att sitta hemma, dricka och ta det lugnt är också klart underskattat - det är jävligt skönt ibland =)

Redigerat av Apep
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vet jag inte om nån här brukar hänga på Flashback?? Gör det inte jätte ofta själv, men dom bjuder i alla fall på helt rubbat underhållande läsning i nån fast tråd för folk som sitter ensamna och fyllnar till framför datorn:) Kan rekommenderas

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon som "rear-ended" mig i måndags hade inte bara krökat utan var hög på piller. Stod i goda ro vid trafiklyset och kollar som hastigast upp i backspegeln. Jag hinner väl tänka "en bil... Oh shit, den bromsar inte in!" Och sedan var bilarna bara skrot och det vidtog en skojig lite procedur med alko och drogtester innan hon fick åka i en vit taxi (med Police på dörren) till arresten. Min bil är rätt kansstött, men hennes lär aldrig komma upp på vägen igen. Man jag är skitglad ändå. Dels överlevde jag, dels har jag inte direkta krämpor ( bara lite öm) och dels har jag kommit på hur lyckligt lottad jag är, rent allmänt.

Men idag har jag druckit öl. Och låtit bilen stå... Och är inte ledsen för det heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man e full på dagen e man ju så himla ful. På kvällen kamoflueras det av mörker 🙂
Fast här uppe där jag bor är det ju ljust dygnet runt i dessa semestertider. 🙁

Kan lösas genom att ALLA e fulla HELA TIDEN 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man e full på dagen e man ju så himla ful. På kvällen kamoflueras det av mörker 😉
Fast här uppe där jag bor är det ju ljust dygnet runt i dessa semestertider. :rolleyes:

Kan lösas genom att ALLA e fulla HELA TIDEN 🙂

yeah !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...