Jump to content
Annons

Recommended Posts

Hejsan tänkte ta och köpa mig en ny gitarr jag funderar ganska mycke på en esp/ltd Ec-1000 VBK

http://guitare.playback-europe.com/esp-ltd..._vbk-21281.html

För att den har det mesta man behöver den har EMG mickar vikket e ett måste nästan och den e juh så grymt snygg! men frågar ändå har nån annan några andra förslag på gitarrer lr lr har nått ajg borde veta om denna gitarr? Spelar metal typ in flames och dark tranquility och tänkte beställa från hemsidan

http://guitare.playback-europe.com

så undrar också och nån har någon erfarenhet om den sidan kanske beställt gitarr därifrån lr känner nån som har?

Mvh TightFlesk

Redigerat av tightflesk
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vill minnas att deras fraktkostnader var så pass höga att det inte lönade sig att handla av dom. Kan ju ha ändrats förstås.

EDIT: Ser nu att det verkar vara fri frakt för allt över 300 euro. Deras policy har uppenbarligen ändrats.

Redigerat av bonzo
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det viktiga i gitarren ljudet, känslan, utseendet eller en kombination av dessa? Jag skulle personligen inte ta denna före EC400 då båda är LTD gitarrer och kommer hålla samma kvalitet förutom fretboardbindings och kanske lite mer komfort. Går hitta på vendolin billigt så köp en sådan eller vänta tills du har råd med en riktig eclipse. Mellanskillnaden kan du ju lägga på förstärkaren som gör mer för ljudet än gitarren då du ska spela In flames aktig musik.

Link to comment
Dela på andra sajter

njaa en riktigt esp kommer det ta år innan jag har råd med och köper ec-1000 ställe för ec-400 pågrund av utseendet

Köp en beggad

Håller helt med DrHans!!

Testade både en EC-400 och Esp Eclipse 1 CTM innan och det är stor skillnad!!!

Blev nyligen ägare till en beggagnad ESP Eclipse i nyskick för endast 9000:-

Alltså en eclipse i nyskick med hardcase för i princip samma pris som en ny EC400

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...