Jump to content
Annons

Hårdvarusynt med bra körer å sträng.


Liquid_6

Recommended Posts

Jag undrar om nån har nå bra tips på en synt med bra körer och stråk å sträng på?Har kikat lite smått på korgs tr serie men inte testat hands on.Priset får vara allt från 5000 till 25000 kr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har egentligen ingen koll på den här sortens synthar, men eftersom ingen annan svarat kan jag väl försöka hjälpa till ändå...

-Folk brukar alltid prata om Korg Triton, Roland Phantom och Yamaha Motif när det gäller dyrare alltiallo-synthar. Annars kan du ju komma lite billigare undan genom att leta efter lite äldre modeller från "the big three"...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har egentligen ingen koll på den här sortens synthar, men eftersom ingen annan svarat kan jag väl försöka hjälpa till ändå...

-Folk brukar alltid prata om Korg Triton, Roland Phantom och Yamaha Motif när det gäller dyrare alltiallo-synthar. Annars kan du ju komma lite billigare undan genom att leta efter lite äldre modeller från "the big three"...

Tack för att du åtminstone svara 😑 .Jag ska nog slå till på en roland phantom g6,den verkar mumma,Undrar om klavven är skön på den dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...