Jump to content
Annons

HYRES: 2 * 8 mic-preamp med AD-omvandlare


henning

Recommended Posts

Tjena.

Jag är i behov av att låna/hyra två stycken 8-kanaliga mic-preamps med lightpipe-utgång under nästa vecka. Jag skulle behöva dom den 30-31 jan (ons-tors nästa vecka!!!) i Uppsala, så är det någon i närheten som har en eller ett par sådana så får ni gärna kontakta mig per PM eller per telefon snarast. Gärna med ADAT in också så att dom kan synkas över lightpipe. Typ Behringer ADA 8000 eller liknande skulle funka.

Jag kollar också med lite ljudfirmor så vi får se om jag hittar några, men ville också kasta ut frågan här. Tror inte det strider mot några regler...???

/Henning

Tel: 070-347 80 61

Redigerat av henning
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Elof (oregistrerad)
Tjena.

Jag är i behov av att låna/hyra två stycken 8-kanaliga mic-preamps med lightpipe-utgång under nästa vecka. Jag skulle behöva dom den 30-31 jan (ons-tors nästa vecka!!!) i Uppsala, så är det någon i närheten som har en eller ett par sådana så får ni gärna kontakta mig per PM eller per telefon snarast. Gärna med ADAT in också så att dom kan synkas över lightpipe. Typ Behringer ADA 8000 eller liknande skulle funka.

Jag kollar också med lite ljudfirmor så vi får se om jag hittar några, men ville också kasta ut frågan här. Tror inte det strider mot några regler...???

/Henning

Tel: 070-347 80 61

Kolla med Wibban i Uppsala om du inte hittar något privat, de borde ha preamps med ADAT ut.

Redigerat av Elof
Link to comment
Dela på andra sajter

Tveksamt om Wibban har preamps med adat ut.

Däremot vet jag att han har har Alesis HD24or med preamps i samma rack. Och HD24orna har ju lightpipe in/ut om du inte hittar något annat eller inte vill spela in allt på HD24orna.

Kan ju också kolla med scenteknik också om inte Wibban har.

Redigerat av Humor
Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena.

Jag är i behov av att låna/hyra två stycken 8-kanaliga mic-preamps med lightpipe-utgång under nästa vecka. Jag skulle behöva dom den 30-31 jan (ons-tors nästa vecka!!!) i Uppsala, så är det någon i närheten som har en eller ett par sådana så får ni gärna kontakta mig per PM eller per telefon snarast. Gärna med ADAT in också så att dom kan synkas över lightpipe. Typ Behringer ADA 8000 eller liknande skulle funka.

Jag kollar också med lite ljudfirmor så vi får se om jag hittar några, men ville också kasta ut frågan här. Tror inte det strider mot några regler...???

/Henning

Tel: 070-347 80 61

Kolla med Wibban i Uppsala om du inte hittar något privat, de borde ha preamps med ADAT ut.

Har pratat med dom och dom skulle kolla upp ifall de hade några. Vi får se när dom ringer tillbaks... ☺️

Men tack för tipset...

/H.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...