Jump to content
Annons

IRL 2008


sounden

Recommended Posts

Annons
  • Svar 158
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Tyvärr så missade jag ju denna kväll på grund av extremt bra produktivitet i låtskrivandets värld.

Lyckades plita ihop 3 grymma låtar tillsammans med min norska tjejpolare 🙂

Får se om något av det dyker upp på forumet så småningom 🙂

Nästa gång så jäklar!

Med tanke på att du inte kan spela in din Martin ordentligt så tvivlar jag på att vi får höra nåt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Majken kommer på en liten stund... weeehaw!

Lasse här på XLN funderade på att hänga med, men kom på att han hade tvätttid ikväll. Så.. ehh.. liksom.. ehh.. Lasse och Royen, är det nånting ni inte berättat för oss andra?

Ja. Jag har renast kalsonger i stan just i detta nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

jistanes. det verkar ha blivit en trävlig kväll på mitt favvoställe.. carmen.. 🙂

jag och frugan och en god vän till oss har harvat oss igenom lite mer än en halva baginbox och två feta filmer. först naked lunch sen lite reklam och rökpaus samt forumpaus.. 🙂 sen hellraiser III och jädrar vilka kickassfilmer.. jag funderar seriöst på att ge upp musikskiten och skaffa ett kilo heroin och en DVkamera och börja göra sånt istället..

jag är inne på mitt tioende eller 62:e glas vin och det är grejt här ikväll, PLUS att jag har hittat min dubbelkick(världens grymmaste) efter 2 jädrans års letande. GRYMT..

les paulen är färdig och det är HELG imorrn...

jag ber dock om ursäkt till Roffe att jag inte kundevara på plats för dina frågor.. 🙂

och om ngn hade undrat över (the) basfällan.. hoppas ni hade trevligt.. vi styr upp skiten igen i början av april!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var faktiskt mycket mycket trevligt! Kan vi göra det igen snart? 🙂

Och Elof.. jag är INGEN schtekare! 🙂

i början av april röstar jag för!!!

åjo.. det är du visst.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Allesammans!

AEeeewqhhh !

Tack gode Gud för Treo, nu har jag snortat snart ett helt rör och mina mänskliga drag börjar åter ta form. Från en dreglande snarkande och stönande fettklump till den fina kille som både Sonefors och jag vet att jag kan vara 😆

Som vanligt var det inte bara trevligt, utan både lärorikt och energigivande..

Tack Majken och Lundin för många bra trix om mix och redrum!

Nu ska jag dricka 20 kkp kaffe och försöka få in bilderna från gårdagen.

*stön*

/Eder ®offlan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäklar, har missat denna tråd och nu är det försent. Jag var med på förra årets IRL på Carmen och med den trivselfaktor jag då upplevde grämer det mej oerhört att inte deltaga denna gång. [...]

Aj, synd, men det får bli nästa gång!

Jag stämmer in i kören under tiden, det var verkligen heltrevligt igår och det kändes helt galet att vika av redan vid halv 12 😆

Bra stämning och allmänt ritkigt sköna samtal (utan att glömma eller favorisera någon). Måste säga att jag tycker det är så kul att IRL-träffarna blir så lyckade, människor som annars inte hade haft många möjligheter att stråla samman om det inte var för forumet.

Sounden: Vi tar en lunch framöver och funderar på om vi kan utveckla formerna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Majken håller ställningarna och är i vanlig ordning siste man hem tillsammans med Gain och Schopin. Trevligt som fan allihopa, nu ska jag sova av mig bakfyllan och sånt...

Det gäller att stänga ställena även om vi alla var lite klena...Herregud - Stockholm klipper ju igen portarna först vid 5-snåret 😆

Som av en händelse och efter en avslutande Big Mac på Sveavägen, så möter jag en snubbe vid busshållsplatsen men ett nyinköpt midikeyboard under armen..så abstinensen efter trevligt snack med er fick en avrundning om lite pluggar och daws innan det var dags för kudden.

Det här gör vi om - snart!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Hej!

Jag var där en sväng! Tog en shot innan olsberg han märka! 😄

Jarlo bjöd på den bästa snapsvisan jag hört i heeeela mitt liv! 😆 :lol:

Äsch 😊

Haha, näej men fan, det var synd att vi inte kunde stanna längre. Vi får ta igen det nästa gång!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får ta igen det nästa gång!

Nästa gång ja ...

Jag bangade den här gången. Kom hem från jobbet halv sju efter en vidrig maratonvecka och ute regnade och stormade det. Flöt ut i fåtöljen med en kopp kaffe och en macka ... och sen kom jag inte mycket längre.

Kan vi inte lägga det på en lördag eller söndag nästa gång, så man hinner hämta ork efter jobbet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg fram emot en trevlig kväll och det blev det ju med lite nya människor o tjöta med...

det blir ju lixom en annan grej när man sen möts på forumet.

Kvällen fet-creddigaste stjärna går till Royen va, som både hann med att tvätta OCH komma till Carmen för att dricka öl med eliten, va 😊

Tag lärdom ni andra

Link to comment
Dela på andra sajter

Enormt trevligt! Fan vad kul det var att få sätta riktiga ansikten på avatarerna/nicken. Kändes även extremt coolt att helt legitimt få gå runt och presentera sej med sitt nom de plume. Skittrevlig kväll, verkligen! Fast jag hade velat träffa Nattvaktaren och Demonproducenten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjipptjipp, förvänta er inga bilder på en stund. Värmepannan har pajjat här hemma och familjen tycker jag ska prioritera det....

(konstiga människor)

Men jag kämpar på och hoppas få ut något inatt om inte förr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr så missade jag ju denna kväll på grund av extremt bra produktivitet i låtskrivandets värld.

Lyckades plita ihop 3 grymma låtar tillsammans med min norska tjejpolare 🙂

Får se om något av det dyker upp på forumet så småningom 🙂

Nästa gång så jäklar!

Med tanke på att du inte kan spela in din Martin ordentligt så tvivlar jag på att vi får höra nåt 😛

Fortsätter det sådär så kommer jag pissa på din Royer och Lawson vid första bästa tillfälle 😛

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Hopp gott folk!

Nu börjar man bli människa igen, det blev mer öl än vad man hade tänkt 😉

Jag lever som en del vet ett ganska stilla liv just nu i väntans tider,

därav så brukar 1-2 st folköl räcka för min del 🙂

Tack igen för en lyckad och trevlig kväll, där alla medverkar till detta!

Carmen är ok, men det var på gränsen till för litet i studio-hörnan. man får reservera hela rummet

nästa gång 🙂

Nästa IRL som jag styr upp så kommer vi lyfta den ytterligare en nivå med kvällens "Tema".

Detaljer kring detta lär ju diskuteras här på forumet 🙂

Olsberg: Det tycker jag verkligen, vi får höras framöver!

här kommer 3 bilder jag tog med mobilen

irl1.jpg

irl2.jpg

irl3.jpg

🙂)))

// johan

Link to comment
Dela på andra sajter

När kommer bilderna ®offe?????

Tänkte göra ett bildspel, och jag är faktiskt halvägs! Springer hela tiden mellan pannrummet och datorn så jag har svårt att fokusera.

Hav tålamod.

/en Ingemar Bergman i vardande

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...