Jump to content
Annons

jag har hittat hit


staf

Recommended Posts

Annons
Danny Cort (oregistrerad)
Jag bor i Schweiz

Dom ska ha bra klockning dÀrborta.

VĂ€lkommen.

Posta nÄn lÄt sÄ man fÄr höra vad du hÄller pÄ med...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hej tack alla för ett trevligt bemötande 😉

jag sammanfattar alla frÄgorna

VĂ€lkommen hit! tack

Pendlar du ? nej

Posta nÄn lÄt sÄ man fÄr höra vad du hÄller pÄ med... kolla under www.mod-productions.com efter ljudklipp

Vad Àr det för studio du jobbar i? PC -> cubase & logic + en jÀvla massa pluggar och ljud (har jobbat externt förr men har valt PC som huvudplattform av olika anledning)

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 4 veckor senare...

Jag vet att det Àr ett sent vÀlkomnande frÄn mig, men jag bara mÄste sÀga jodelihopp till dig hÀr!

Hoppas du blev nöjd med de senaste gitarrtagningarna! KĂ€nns verkligen hi-tech att jobba ihop pĂ„ det hĂ€r viset. Hoppas vi hinner göra nĂ„t nu nĂ€r du Ă€r pĂ„ besök i Svedala! Vi ses pĂ„ stĂ€llet med de höga stolarna! 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag vet att det Àr ett sent vÀlkomnande frÄn mig, men jag bara mÄste sÀga jodelihopp till dig hÀr!

Hoppas du blev nöjd med de senaste gitarrtagningarna! KĂ€nns verkligen hi-tech att jobba ihop pĂ„ det hĂ€r viset. Hoppas vi hinner göra nĂ„t nu nĂ€r du Ă€r pĂ„ besök i Svedala! Vi ses pĂ„ stĂ€llet med de höga stolarna!  😄

hallojsan, jag har inte hunnit lyssna Ànnu sÄ noga pÄ dom nya tagningarna för det blev lite stressit hÀr senaste tiden. Skitledsen för att jag var tvungen att Äka hem tidigare Àn planerat men vi kan ta det dÀr stÀllet med stolarna runt jul om det funkar för dig?

😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tjenare Tjenare VÀlkommen till vÄrt glada gÀng.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...