Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

SĂ„, fick du nĂ„gra nya fina prylar till studion? 😳

SjÀlv fick jag presentkort pÄ komplett.se eftersom jag tjatat om det hela hösten, dÄ jag lÀnge planerat att köpa en ny pc. Men i onsdags kom jag pÄ att jag egentligen borde gÄ över till Logic 8 och en Imac, sÄ sÄ roligt blev det, hehe. Men jag Àr glad ÀndÄ.

Men man har ju 14 dagars Ă„ngerrĂ€tt enligt distansavtalslagen, sĂ„ farsan ska fĂ„ Ă„ngra det, sĂ„ jag kan köpa min Imac 😛

GOD JUL OCH GOD FORTSÄTTNING

Mvh

Fredrik Sonefors

Redigerat av Sonefors
Annons
Postat
SĂ„, fick du nĂ„gra nya fina prylar till studion? 😳

SjÀlv fick jag presentkort pÄ komplett.se eftersom jag tjatat om det hela hösten, dÄ jag lÀnge planerat att köpa en ny pc. Men i onsdags kom jag pÄ att jag egentligen borde gÄ över till Logic 8 och en Imac, sÄ sÄ roligt blev det, hehe. Men jag Àr glad ÀndÄ.

Men man har ju 14 dagars Ă„ngerrĂ€tt enligt distansavtalslagen, sĂ„ farsan ska fĂ„ Ă„ngra det, sĂ„ jag kan köpa min Imac 🙂

GOD JUL OCH GOD FORTSÄTTNING

Mvh

Fredrik Sonefors

Jag fick ett SSL9000 bord, 8st U47`or och lite annat skrĂ€p. 😛

skĂ€mt Ă„sido sĂ„ fick jag bara trĂ„kiga nyttoprylar, en teflonstekpanna o lite lukta gott 😄

Postat

Pengar till studio-köps-potten! 😳

Det knepiga e ju bara att prioritera vad man vill köpa först!

Postat

fick lite mer inspirationsskapande saker.. ett gÀng ölglas, kattleksaker, en velvet underground platta pÄ gul vinyl.. samt ett presentkort pÄ en ny klocka. behöver det sannerligen!

Postat

Tjena

En nĂ€shĂ„rstrimmer sĂ„ man ser representativ ut nĂ€r kunderna skall spela in hos en i hemstudion... 😄😳

God fortsÀttning!

// Klas

Postat

SjĂ€lv fick jag lite klĂ€der Ă„ annat,roligare Ă€r att jag köpte en clone my willie till tjejen Ă„ imorgon ska försöka fĂ„ ribba pĂ„ allvar och kopiera min egen pĂ„le till henne sĂ„ att hon har nĂ„t att leka med nĂ€r jag drar pĂ„ turne sen hahahah 😳 .Hick Ă„ god jul...

Postat

2000 kr pÄ deluxe ;D

Postat
SjĂ€lv fick jag lite klĂ€der Ă„ annat,roligare Ă€r att jag köpte en clone my willie till tjejen Ă„ imorgon ska försöka fĂ„ ribba pĂ„ allvar och kopiera min egen pĂ„le till henne sĂ„ att hon har nĂ„t att leka med nĂ€r jag drar pĂ„ turne sen hahahah 😳 .Hick Ă„ god jul...

thanks_for_the_info.jpg

Postat
SjĂ€lv fick jag lite klĂ€der Ă„ annat,roligare Ă€r att jag köpte en clone my willie till tjejen Ă„ imorgon ska försöka fĂ„ ribba pĂ„ allvar och kopiera min egen pĂ„le till henne sĂ„ att hon har nĂ„t att leka med nĂ€r jag drar pĂ„ turne sen hahahah 😄 .Hick Ă„ god jul...

thanks_for_the_info.jpg

😳

Postat

Jag fick pengar, 2 böcker, 1 film, 1 spel, 1 chockladask m.m.

Senare under veckan kommer jag fÄ hÀmta ut sgcase, Gibson Ace Frehley strÀngar och 1 stativ nÀr posten Àr öppen under mellandagarna.

Postat
187120.jpg

Frugan har koll!

Congrats 😳

Postat
187120.jpg

Frugan har koll!

frugan kĂ€nner igen "rakapparaten" direkt.. hon har Ă€ven börjat kĂ€nna igen "elefantkuken" (EV RE20) 😳

kul med en rolig mick.

Leeroy (oregistrerad)
Postat

en dosa snus

Postat
en dosa snus

SjĂ€lv fick jag tvĂ„ stockar snus! 😳

Prylar till studion var det... En USB-disk, den som köpte den hade nog tÀnkt pÄ att den ska stÄ i studion men jag har mer anvÀndning för den pÄ min andra dator. Nu vÀntar jag pÄ min egen julklapp till mig sjÀlv. Ett paket frÄn Thomann med en subwoofer och Variax Workbench, det kommer förhoppningsvis pÄ torsdag!

Postat (redigerat)

Av brorsan ett litet snidat skrin i lönntrÀ, mor mÄlade en tavla och farsan snidade en ejder i trÀ.

Hippiefamilj 😳

NĂ€ jag menar: Hippiefamilj! 😄

Redigerat av laxlaxlax
Postat (redigerat)

- The Knife - Silent Shout / audiovisual experience (som tipsades om pĂ„ forumet under min trĂ„d Musik DVD till jul 😳)

- Adam Tenstas platta

- Ett whiskey-provar glas. Kupat och format som det ska vara.

- NÄgra goda viner

- Kalsonger

- USB-hub

- T-Shirt som jag har planer pÄ att anvÀnda om tre mÄnader nÀr julmaten har lagt sig.

- TvÄ plattor med Isley Brothers

- En platta med Isaac Hayes

Redigerat av Frekvens
Postat

Whiskeyglas frĂ„n Mackmyra. Trodde först att jag fĂ„tt en flaska men sĂ„n tur hade jag visst inte. 😳

Postat (redigerat)

Fick inte en enda julklapp i Är. Jag har vÀl inte varit tillrÀckligt snÀll.

Eller sÄ beror det pÄ att vi kommit överens om att bara köpa till ungarna.

Men jag köpte sjÀlv en sÄn hÀr, elgitarr i halvstorlek (men fullt spelbar). NÀr barnbarnet kommer pÄ besök mÄste jag alltid plocka bort min elgura, vill inte utsÀtta den för honom förrÀn han blir lite Àldre. Lite för dyr för nÄn som Ànnu inte lÀrt sig vad försiktighet Àr. Samtidigt Àr det trist att han inte fÄr se och kÀnna pÄ en elgitarr, han gillar ju uppenbarligen musik. SÄ jag skaffade en sÄn hÀr som vi kan ha framme nÀr han Àr hÀr och som han kan bekanta sig med. Vad gör man inte för att styra in grabben pÄ Den RÀtta VÀgen ...

EpiphoneVeeWeeRave.jpg

Redigerat av Assar
Postat (redigerat)

Av tjejen fick jag en prenumeration pÄ studio, en Mactidning och ett par simpsonsboxer - klockrent!!!

Sedan fick jag mest godis, lite tallrikar, skivor, perkulator

Och till sist denna: (ska införskaffa tvĂ„ för överhĂ€ng och en apollo som ambient 😳

sigma.gif

Redigerat av Gizmozis
madscientist (oregistrerad)
Postat

SjÀlv fick man ett par AKGlurar till mp3spelaren...

Ett par slutna AKGlurar som jag ska hÀmta ut nu i mellandagarna.

En Noblesask "smaskens"

TvÄ Dvdfilmer:

Farbrorn som inte ville va stor och Kalles KlÀttertrÀd

Samt lite smÄ nyttosaker till kök och liknande...

Postat

Firar egentligen inte jul, men morsan och syrrorna kunde inte lÄta bli att köpa mig grejer ÀndÄ.

Fick Gröna ljusslingor som jag ska pynta studion med...ett 100pack vÀrmeljus av ena syrran och 3 Buddha tavlor av den andra syrran och hennes kille. Transformersfilmen och lite annat smÄtjaffs.

Och den enda julklappen jag köpte var en halsduk till morsan!

Allt jag önskade mig var ju kramar...

Men jag Ă€r tacksam! 😆

Postat
Allt jag önskade mig var ju kramar...

Fick du nÄn dÄ?

dr.kaufman (oregistrerad)
Postat

Jag fick en ny studiostol (extremt vÀlbehövd dÄ min andras dyna Àr halv. den har smulats sönder..

Sen fick jag axelband till acken, en lÀra-sig-spela-slidebok, en stÀmmare (sÄn man sÀtter uppe pÄ huvet pÄ gitarren) och lite pengar till en ny mick.

god jul

dr.kaufman

Postat

Jag fick en radiostyrd helikopter! Mkt rolig leksak! =) (Picopter/teknikmagasinet)

.. Ä en FM-sÀndare

... Ă„ en massage-grej

m.m

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.