Sonefors Postat 24 december 2007 Postat 24 december 2007 (redigerat) SĂ„, fick du nĂ„gra nya fina prylar till studion? đł SjĂ€lv fick jag presentkort pĂ„ komplett.se eftersom jag tjatat om det hela hösten, dĂ„ jag lĂ€nge planerat att köpa en ny pc. Men i onsdags kom jag pĂ„ att jag egentligen borde gĂ„ över till Logic 8 och en Imac, sĂ„ sĂ„ roligt blev det, hehe. Men jag Ă€r glad Ă€ndĂ„. Men man har ju 14 dagars Ă„ngerrĂ€tt enligt distansavtalslagen, sĂ„ farsan ska fĂ„ Ă„ngra det, sĂ„ jag kan köpa min Imac đ GOD JUL OCH GOD FORTSĂTTNING Mvh Fredrik Sonefors Redigerat 24 december 2007 av Sonefors
NONHALO Postat 24 december 2007 Postat 24 december 2007 SĂ„, fick du nĂ„gra nya fina prylar till studion? đł SjĂ€lv fick jag presentkort pĂ„ komplett.se eftersom jag tjatat om det hela hösten, dĂ„ jag lĂ€nge planerat att köpa en ny pc. Men i onsdags kom jag pĂ„ att jag egentligen borde gĂ„ över till Logic 8 och en Imac, sĂ„ sĂ„ roligt blev det, hehe. Men jag Ă€r glad Ă€ndĂ„. Men man har ju 14 dagars Ă„ngerrĂ€tt enligt distansavtalslagen, sĂ„ farsan ska fĂ„ Ă„ngra det, sĂ„ jag kan köpa min Imac đ GOD JUL OCH GOD FORTSĂTTNING Mvh Fredrik Sonefors Jag fick ett SSL9000 bord, 8st U47`or och lite annat skrĂ€p. đ skĂ€mt Ă„sido sĂ„ fick jag bara trĂ„kiga nyttoprylar, en teflonstekpanna o lite lukta gott đ
dominion Postat 24 december 2007 Postat 24 december 2007 Pengar till studio-köps-potten! đł Det knepiga e ju bara att prioritera vad man vill köpa först!
IDF Postat 24 december 2007 Postat 24 december 2007 fick lite mer inspirationsskapande saker.. ett gÀng ölglas, kattleksaker, en velvet underground platta pÄ gul vinyl.. samt ett presentkort pÄ en ny klocka. behöver det sannerligen!
Magnetic Postat 24 december 2007 Postat 24 december 2007 Tjena En nĂ€shĂ„rstrimmer sĂ„ man ser representativ ut nĂ€r kunderna skall spela in hos en i hemstudion... đđł God fortsĂ€ttning! // Klas
Liquid_6 Postat 24 december 2007 Postat 24 december 2007 SjĂ€lv fick jag lite klĂ€der Ă„ annat,roligare Ă€r att jag köpte en clone my willie till tjejen Ă„ imorgon ska försöka fĂ„ ribba pĂ„ allvar och kopiera min egen pĂ„le till henne sĂ„ att hon har nĂ„t att leka med nĂ€r jag drar pĂ„ turne sen hahahah đł .Hick Ă„ god jul...
david.roennlund Postat 24 december 2007 Postat 24 december 2007 SjĂ€lv fick jag lite klĂ€der Ă„ annat,roligare Ă€r att jag köpte en clone my willie till tjejen Ă„ imorgon ska försöka fĂ„ ribba pĂ„ allvar och kopiera min egen pĂ„le till henne sĂ„ att hon har nĂ„t att leka med nĂ€r jag drar pĂ„ turne sen hahahah đł .Hick Ă„ god jul...
BoGabrielNurmi Postat 24 december 2007 Postat 24 december 2007 Jag fick en prenumeration pĂ„ Studio av sambon, hah! đł
IDF Postat 24 december 2007 Postat 24 december 2007 SjĂ€lv fick jag lite klĂ€der Ă„ annat,roligare Ă€r att jag köpte en clone my willie till tjejen Ă„ imorgon ska försöka fĂ„ ribba pĂ„ allvar och kopiera min egen pĂ„le till henne sĂ„ att hon har nĂ„t att leka med nĂ€r jag drar pĂ„ turne sen hahahah đ .Hick Ă„ god jul... đł
GodOfGuitars Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 Jag fick pengar, 2 böcker, 1 film, 1 spel, 1 chockladask m.m. Senare under veckan kommer jag fÄ hÀmta ut sgcase, Gibson Ace Frehley strÀngar och 1 stativ nÀr posten Àr öppen under mellandagarna.
DrHans Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 LÄngkalsong, lödstation, kökskniv, Cod4 (ps3spel), fettspray, raggsockor, monty python box, pengar, tröja, smÄ keramikgubbar
IDF Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 Frugan har koll! frugan kĂ€nner igen "rakapparaten" direkt.. hon har Ă€ven börjat kĂ€nna igen "elefantkuken" (EV RE20) đł kul med en rolig mick.
bakke Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 en dosa snus SjĂ€lv fick jag tvĂ„ stockar snus! đł Prylar till studion var det... En USB-disk, den som köpte den hade nog tĂ€nkt pĂ„ att den ska stĂ„ i studion men jag har mer anvĂ€ndning för den pĂ„ min andra dator. Nu vĂ€ntar jag pĂ„ min egen julklapp till mig sjĂ€lv. Ett paket frĂ„n Thomann med en subwoofer och Variax Workbench, det kommer förhoppningsvis pĂ„ torsdag!
laxlaxlax Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 (redigerat) Av brorsan ett litet snidat skrin i lönntrĂ€, mor mĂ„lade en tavla och farsan snidade en ejder i trĂ€. Hippiefamilj đł NĂ€ jag menar: Hippiefamilj! đ Redigerat 25 december 2007 av laxlaxlax
Frekvens Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 (redigerat) - The Knife - Silent Shout / audiovisual experience (som tipsades om pĂ„ forumet under min trĂ„d Musik DVD till jul đł) - Adam Tenstas platta - Ett whiskey-provar glas. Kupat och format som det ska vara. - NĂ„gra goda viner - Kalsonger - USB-hub - T-Shirt som jag har planer pĂ„ att anvĂ€nda om tre mĂ„nader nĂ€r julmaten har lagt sig. - TvĂ„ plattor med Isley Brothers - En platta med Isaac Hayes Redigerat 25 december 2007 av Frekvens
Becker Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 Whiskeyglas frĂ„n Mackmyra. Trodde först att jag fĂ„tt en flaska men sĂ„n tur hade jag visst inte. đł
lord_von_bagge Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 Fick lite musik skoj iaf đ X-Box 360 med Guitar Hero 3 đł och en Walkman telefon đ och förstĂ„s klĂ€der och sĂ„nt đ
Assar Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 (redigerat) Fick inte en enda julklapp i Är. Jag har vÀl inte varit tillrÀckligt snÀll. Eller sÄ beror det pÄ att vi kommit överens om att bara köpa till ungarna. Men jag köpte sjÀlv en sÄn hÀr, elgitarr i halvstorlek (men fullt spelbar). NÀr barnbarnet kommer pÄ besök mÄste jag alltid plocka bort min elgura, vill inte utsÀtta den för honom förrÀn han blir lite Àldre. Lite för dyr för nÄn som Ànnu inte lÀrt sig vad försiktighet Àr. Samtidigt Àr det trist att han inte fÄr se och kÀnna pÄ en elgitarr, han gillar ju uppenbarligen musik. SÄ jag skaffade en sÄn hÀr som vi kan ha framme nÀr han Àr hÀr och som han kan bekanta sig med. Vad gör man inte för att styra in grabben pÄ Den RÀtta VÀgen ... Redigerat 25 december 2007 av Assar
Anders F Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 (redigerat) Av tjejen fick jag en prenumeration pĂ„ studio, en Mactidning och ett par simpsonsboxer - klockrent!!! Sedan fick jag mest godis, lite tallrikar, skivor, perkulator Och till sist denna: (ska införskaffa tvĂ„ för överhĂ€ng och en apollo som ambient đł Redigerat 25 december 2007 av Gizmozis
madscientist (oregistrerad) Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 SjÀlv fick man ett par AKGlurar till mp3spelaren... Ett par slutna AKGlurar som jag ska hÀmta ut nu i mellandagarna. En Noblesask "smaskens" TvÄ Dvdfilmer: Farbrorn som inte ville va stor och Kalles KlÀttertrÀd Samt lite smÄ nyttosaker till kök och liknande...
Zipzap Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 Jag har bestĂ€llt Zakk wylde pickups till mig sjĂ€lv đ
DrivKraft Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 Firar egentligen inte jul, men morsan och syrrorna kunde inte lĂ„ta bli att köpa mig grejer Ă€ndĂ„. Fick Gröna ljusslingor som jag ska pynta studion med...ett 100pack vĂ€rmeljus av ena syrran och 3 Buddha tavlor av den andra syrran och hennes kille. Transformersfilmen och lite annat smĂ„tjaffs. Och den enda julklappen jag köpte var en halsduk till morsan! Allt jag önskade mig var ju kramar... Men jag Ă€r tacksam! đ
Assar Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 Allt jag önskade mig var ju kramar... Fick du nÄn dÄ?
Asynkron Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 En pod x3 av mej sjÀlv + ledigt till 10 januari.
dr.kaufman (oregistrerad) Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 Jag fick en ny studiostol (extremt vÀlbehövd dÄ min andras dyna Àr halv. den har smulats sönder.. Sen fick jag axelband till acken, en lÀra-sig-spela-slidebok, en stÀmmare (sÄn man sÀtter uppe pÄ huvet pÄ gitarren) och lite pengar till en ny mick. god jul dr.kaufman
Limpan Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 Jag fick en radiostyrd helikopter! Mkt rolig leksak! =) (Picopter/teknikmagasinet) .. Ä en FM-sÀndare ... Ä en massage-grej m.m
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.