Jump to content
Annons

Vad fick du i julklapp?


Sonefors

Recommended Posts

Så, fick du några nya fina prylar till studion? 😳

Själv fick jag presentkort på komplett.se eftersom jag tjatat om det hela hösten, då jag länge planerat att köpa en ny pc. Men i onsdags kom jag på att jag egentligen borde gå över till Logic 8 och en Imac, så så roligt blev det, hehe. Men jag är glad ändå.

Men man har ju 14 dagars ångerrätt enligt distansavtalslagen, så farsan ska få ångra det, så jag kan köpa min Imac 😛

GOD JUL OCH GOD FORTSÄTTNING

Mvh

Fredrik Sonefors

Redigerat av Sonefors
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Så, fick du några nya fina prylar till studion? 😳

Själv fick jag presentkort på komplett.se eftersom jag tjatat om det hela hösten, då jag länge planerat att köpa en ny pc. Men i onsdags kom jag på att jag egentligen borde gå över till Logic 8 och en Imac, så så roligt blev det, hehe. Men jag är glad ändå.

Men man har ju 14 dagars ångerrätt enligt distansavtalslagen, så farsan ska få ångra det, så jag kan köpa min Imac 🙂

GOD JUL OCH GOD FORTSÄTTNING

Mvh

Fredrik Sonefors

Jag fick ett SSL9000 bord, 8st U47`or och lite annat skräp. 😛

skämt åsido så fick jag bara tråkiga nyttoprylar, en teflonstekpanna o lite lukta gott 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

fick lite mer inspirationsskapande saker.. ett gäng ölglas, kattleksaker, en velvet underground platta på gul vinyl.. samt ett presentkort på en ny klocka. behöver det sannerligen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv fick jag lite kläder å annat,roligare är att jag köpte en clone my willie till tjejen å imorgon ska försöka få ribba på allvar och kopiera min egen påle till henne så att hon har nåt att leka med när jag drar på turne sen hahahah 😳 .Hick å god jul...

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv fick jag lite kläder å annat,roligare är att jag köpte en clone my willie till tjejen å imorgon ska försöka få ribba på allvar och kopiera min egen påle till henne så att hon har nåt att leka med när jag drar på turne sen hahahah 😄 .Hick å god jul...

thanks_for_the_info.jpg

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

en dosa snus

Själv fick jag två stockar snus! 😳

Prylar till studion var det... En USB-disk, den som köpte den hade nog tänkt på att den ska stå i studion men jag har mer användning för den på min andra dator. Nu väntar jag på min egen julklapp till mig själv. Ett paket från Thomann med en subwoofer och Variax Workbench, det kommer förhoppningsvis på torsdag!

Link to comment
Dela på andra sajter

- The Knife - Silent Shout / audiovisual experience (som tipsades om på forumet under min tråd Musik DVD till jul 😳)

- Adam Tenstas platta

- Ett whiskey-provar glas. Kupat och format som det ska vara.

- Några goda viner

- Kalsonger

- USB-hub

- T-Shirt som jag har planer på att använda om tre månader när julmaten har lagt sig.

- Två plattor med Isley Brothers

- En platta med Isaac Hayes

Redigerat av Frekvens
Link to comment
Dela på andra sajter

Fick inte en enda julklapp i år. Jag har väl inte varit tillräckligt snäll.

Eller så beror det på att vi kommit överens om att bara köpa till ungarna.

Men jag köpte själv en sån här, elgitarr i halvstorlek (men fullt spelbar). När barnbarnet kommer på besök måste jag alltid plocka bort min elgura, vill inte utsätta den för honom förrän han blir lite äldre. Lite för dyr för nån som ännu inte lärt sig vad försiktighet är. Samtidigt är det trist att han inte får se och känna på en elgitarr, han gillar ju uppenbarligen musik. Så jag skaffade en sån här som vi kan ha framme när han är här och som han kan bekanta sig med. Vad gör man inte för att styra in grabben på Den Rätta Vägen ...

EpiphoneVeeWeeRave.jpg

Redigerat av Assar
Link to comment
Dela på andra sajter

Av tjejen fick jag en prenumeration på studio, en Mactidning och ett par simpsonsboxer - klockrent!!!

Sedan fick jag mest godis, lite tallrikar, skivor, perkulator

Och till sist denna: (ska införskaffa två för överhäng och en apollo som ambient 😳

sigma.gif

Redigerat av Gizmozis
Link to comment
Dela på andra sajter

madscientist (oregistrerad)

Själv fick man ett par AKGlurar till mp3spelaren...

Ett par slutna AKGlurar som jag ska hämta ut nu i mellandagarna.

En Noblesask "smaskens"

Två Dvdfilmer:

Farbrorn som inte ville va stor och Kalles Klätterträd

Samt lite små nyttosaker till kök och liknande...

Link to comment
Dela på andra sajter

Firar egentligen inte jul, men morsan och syrrorna kunde inte låta bli att köpa mig grejer ändå.

Fick Gröna ljusslingor som jag ska pynta studion med...ett 100pack värmeljus av ena syrran och 3 Buddha tavlor av den andra syrran och hennes kille. Transformersfilmen och lite annat småtjaffs.

Och den enda julklappen jag köpte var en halsduk till morsan!

Allt jag önskade mig var ju kramar...

Men jag är tacksam! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

dr.kaufman (oregistrerad)

Jag fick en ny studiostol (extremt välbehövd då min andras dyna är halv. den har smulats sönder..

Sen fick jag axelband till acken, en lära-sig-spela-slidebok, en stämmare (sån man sätter uppe på huvet på gitarren) och lite pengar till en ny mick.

god jul

dr.kaufman

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...