Jump to content
Annons

Nu söker vi nya artister!


Plus o Minus

Recommended Posts

Annons
Jag kan debet, kredit och systematisk maskinskrivning. Får jag oxå vara med?  😆

Attans nattis... nu blev jag sugen på kanelbullar. 🙁

Kredit behöver vi, kan du fixa det?, om ja så bjussar vi på blåbärskrans 🙂

Fick kvarskattsnotan från Skatteverket idag, efter misslyckad begärd omprövning, så jag får nog koncentrera mig på mina egna skulder först... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Artistbolaget

- är ett nystartat management & förmedlings koncept, med siktet inställt på att marknadsföra "handplockade - Emo, Power Pop, Pop Punk inspirerade utövare" mot den svenska marknaden. Och söker med detta "erat" intresse att tillhöra artistbolaget's artist-databas.

- visionen erbjuder vid offentlig release 1 januari 2005 en helt egen gruppsida på hemsidan med funktioner som; Nyheter, Utökad pressmatrial sektion innehållandes media/webbutik & Gästbok *eventuellt ett forum*, Gruppbild & Info, Spelplan och bokningsformulär m.m

- kommer även att handha ansvaret för gruppens bokningar "vilket är det huvudsakliga ansvarsområdet", utskick av demoplattor till medier som radio, tv, tidningar & andra intressenter för ytterligare exponering av gruppen.

För mer information eller insändning av demouppgifter använd lämpligt formulär på www.artistbolaget.se

EDIT: bör påpeka att detta främst gäller Emo, Power Pop, Pop Punk inspirerade utövare för att undvika eventuella missförstånd *päjs*

/Artistbolaget och dess samarbetspartners

Kolla in dessa. Föredetta coverband kompisar bla...

A Good Name For A Band

Ett MVG i skatepunk til den som kommer på vilket band de snott sin namn idée ifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla in dessa. Föredetta coverband kompisar bla...

A Good Name For A Band

Ett MVG i skatepunk til den som kommer på vilket band de snott sin namn idée ifrån.

Tjingeling Tobbe.

Artistbolaget har sedan ett tag tillbaka redan en dialog med agnfab, och kommer inom kort att möta upp med killarna i gruppen 😉

Men tack för infon iaf 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla in dessa. Föredetta coverband kompisar bla...

A Good Name For A Band

Ett MVG i skatepunk til den som kommer på vilket band de snott sin namn idée ifrån.

Tjingeling Tobbe.

Artistbolaget har sedan ett tag tillbaka redan en dialog med agnfab, och kommer inom kort att möta upp med killarna i gruppen 😛

Men tack för infon iaf 🙂

Soft... Jag.. jag har inte träffat de på ganska länge så jag har ingen aning vad de håller på med. Men du kan väll säga hej från Tobbe och fråga om de är sugna på att beta testa tobajzelizern när du träffar dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Soft... Jag.. jag har inte träffat de på ganska länge så jag har ingen aning vad de håller på med. Men du kan väll säga hej från Tobbe och fråga om de är sugna på att beta testa tobajzelizern när du träffar dem.

Har jag tur så har dom redan sett ditt inlägg, vilket gör att "lata jag" slipper säga något till dom 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick kvarskattsnotan från Skatteverket idag, efter misslyckad begärd omprövning, så jag får nog koncentrera mig på mina egna skulder först...  🙁

Själv fick jag mer slantar tillbaka än det jag kan räkna till 😉

///Plus

Edit: Som vanligt 😆

///Minus

Redigerat av Plus & Minus
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...