Jump to content
Annons

M1 Active MK 2


SLito

Recommended Posts

Stängde precis av mina monitorer, ångrade mig och satte på dom igen. Då hade helt plötsligt den ena slutat funka. Den blåa lampan blinkar och det kommer inget ljud ur den. Helt plötsligt, hade inte ens rört något. Hur kan man fixa det här? Har ingen lust att köpa en ny för 3000kr precis. Vad kan det vara för fel? Skulle vara skitbra om nån hade en aning om vad det kan vara för nåt och hur man kan fixa det.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Annons
Stängde precis av mina monitorer, ångrade mig och satte på dom igen. Då hade helt plötsligt den ena slutat funka. Den blåa lampan blinkar och det kommer inget ljud ur den. Helt plötsligt, hade inte ens rört något. Hur kan man fixa det här? Har ingen lust att köpa en ny för 3000kr precis. Vad kan det vara för fel? Skulle vara skitbra om nån hade en aning om vad det kan vara för nåt och hur man kan fixa det.

Hello,

Detta låter inte som ngt alvarligt, jag tror det är säkringen som har gått på den. Det är ganska svårt att förstöra såna högtalare genom och bara stänga av dem. Så jag skulle tro att det är en billig säkring som har gått i den.

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Stängde precis av mina monitorer, ångrade mig och satte på dom igen. Då hade helt plötsligt den ena slutat funka. Den blåa lampan blinkar och det kommer inget ljud ur den. Helt plötsligt, hade inte ens rört något. Hur kan man fixa det här? Har ingen lust att köpa en ny för 3000kr precis. Vad kan det vara för fel? Skulle vara skitbra om nån hade en aning om vad det kan vara för nåt och hur man kan fixa det.

en ny kostar inte 3000

du får två för det priset

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...