Jump to content
Annons

CLAVIA Nord Rack 2X


Lilleman

Recommended Posts

Jag funderar över att handla en modul...

Jag vill framförallt ha den till trummor och det ska vara minst 4 separata utgångar...

Någon som testat CLAVIA Nord Rack 2X som vill dela med sej av erfarenheten...? 😉

Om du vill sälja en, hör av dej på PM 😉

Redigerat av Lilleman
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons
Jag funderar över att handla en modul...

Jag vill framförallt ha den till trummor och det ska vara minst 4 separata utgångar...

Någon som testat CLAVIA Nord Rack 2X som vill dela med sej av erfarenheten...? 🙂

Om du vill sälja en, hör av dej på PM 😛

"ha den till trummor"? Förstår nog inte riktigt vad du tänkt dig för användningsområde...

Har själv en Nord Rack 2, som jag är nöjd med! Vad jag vet så låter den precis som en 2X? Har lyssnat på en låt med dig, och det lät lite hårdrock, och blev änna fundersam ang att använda synten till trummor. Köp en trummaskin i stället?!

Link to comment
Dela på andra sajter

..ja nu hänger jag inte med i svängarna Lilleman. Hej förresten! Det var ett tag sen nu,. jag jobbar å står i en hel massa... 😉 på OnOff i Karlskrona. Så jag har inte haft tid att vara inloggad knappt å än mindre sätta mig i studion å greja. fy bubblan. 😄

På söndag blir det TOTO i Linköping, hehe. men tillbaka till dina funderingar... 😛 Kan du förklara lite närmre vad du menar. 🙂

peeeace,

/Robban

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...