Jump to content
Annons

Hej alla


freddie

Recommended Posts

Tycker det är så trevligt när folk presenterar sej.

* Fredrik, 28 år, Malmö

* Föredrar hårdrock, fast utesluter inget annat för det. Eller...jo..HipHop

* Gura & Keyboard

* Tokig i VSTi, även om 90% låter skit

Är tokig i powermetal och har väl varit det sen man hörde tyska Helloween i slutet av 80-talet. Jag & en polare pillar ihop just sån hårdrock via datorn sen '98.

Nu har komponerandet via datorn nästan blivit en besatthet. Ibland känns det som det är viktigare att få ordning på ljudet snarare än att skapa musik i sej. (Nån som känner igen sej?!)

Om nån orkar så satt vi upp en enkel hemsida i början av detta år i hopp om nåt slags kontrakt av nåt slag. Och vi hade tur. Kul att alla oändliga timmar med Cubase gav något mer än "Äh, stäng av skiten för guds skull!!" på fester å sånt.

http://trapped-metal.cjb.net/ Ett namnbyte kommer ske men det kan vi leva med 🙂

Iaf...trevligt att va här med Er!

Ses 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Ibland känns det som det är viktigare att få ordning på ljudet snarare än att skapa musik i sej. (Nån som känner igen sej?!)

Tjena Freddie o välkommen

😄 ..det där är nog en naturlig del för dom flesta..har man väl slunkit ner i träsket är det lätt att stanna kvar..och att det blir en del i skapandeprocessen...

efter ett tag känns det naturligt och man kan låta den kreativa hjärnhalvan jobba ostört 🙂 .. så don't worry

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Tack för välkomnandet alla!

Hoppas man kan bidra me nåt vettigt här i forumet 😄

Det kan du säkert.

Men ge hiphop en chans ok?

Link to comment
Dela på andra sajter

Med risk för att vara tjatig; Välkommen!  🙁

Snygg hemsida! (bortsett från den översta texten om upplösning som inte alls smälter in 😄 )

Tack Hackeman 🙂

Använder man en lägre upplösning än den nämda så kommer inte hela sidan med i webbläsarn och eftersom sidan förmodligen kommer att ses av folk i länder mindre utvecklade än sverige (tänker på 14" skärmar...) så tyckte jag att det var lika bäst att göra det klart från början. Tydligt. Visst kan sidan byggas om lite, men vem har tid med det när man hellre sitter här i forumet 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Med risk för att vara tjatig; Välkommen!  🙂

Snygg hemsida! (bortsett från den översta texten om upplösning som inte alls smälter in 😄 )

Tack Hackeman 🙂

Använder man en lägre upplösning än den nämda så kommer inte hela sidan med i webbläsarn och eftersom sidan förmodligen kommer att ses av folk i länder mindre utvecklade än sverige (tänker på 14" skärmar...) så tyckte jag att det var lika bäst att göra det klart från början. Tydligt. Visst kan sidan byggas om lite, men vem har tid med det när man hellre sitter här i forumet 🙁

Åh. Jag ifrågasatte inte faktan i sig (än om jag testade med 800x600 och kom fram till att det funkade bra i fullskärmsläge 🙂) utan menade snarare att det hade varit snyggare om det stått i en färg som passade in bättre med den övriga designen. T.ex blygsamt grå eller så. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...