Jump to content
Annons

Zynewave Podium


BaldByChoice

Recommended Posts

Tjenis!

Hittade av en slump programmet Podium från Zynewave. Jag laddade ner testversionen och tyckte faktiskt det verkade vara ett riktigt vettigt program. Någon här som testat det? Det påminner i mångt och mycket om Cubase/Logic. Lätt att komma in i med andra ord. 😉

Tankar och funderingar kring detta program - Är det något att ha?

Redigerat av BaldByChoice
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej!

Jag tycker Podium är alldeles ypperligt program som det snackas alldeles för lite om. Många upplever programmet som knepigt att komma igång med då dess hierarkiska struktur med ett flöde uppåt känns bakvänt mot de flesta "normala" program. Jag erkänner villigt att jag själv har haft lite problem men tack vare de nya instruktionsfilmerna av användaren Podianer, så har dimman lättat avsevärt. Förhoppningsvis kommer det fler filmer så småningom. Jag hoppas dessa hjälper fram Podium till att bli populärare bland musiker som söker något speciellt att jobba med.

Frits, Podiums skapare, har nu fått "hjälp" av tyska BEAT magazine och engelska Computer Music att sprida information och fullständiga, men ej uppgraderingsbara, versioner av programmet till dess läsarkrets. Vem vet, om tidningen Studio hör av sig till Frits kanske de kan göra en deal där också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...