Jump to content
Annons

Peru i mitt hjärta


Dividend

Recommended Posts

LÅTNAMN: Peru i mitt hjärta

ARTIST/GRUPP: Dividend

GENRE: ?? dance, trance eller nåt

LÅTLÄNGD: 2:22

KOMPOSITÖR: Trad. peruviansk

PRODUCENT: Jag,tyvärr

EV. MEDVERKANDE: Birgit Nilsson

INSPELNINGSÅR: 2007

FORMAT: (mp3

STORLEK: 2220kb

STATUS: Skiss

Ja, jag vill ha råd för mixning och annat för det här experimentet jag gjorde på 10 minuter.....

Tack på förhand! 🙂

dancetest_01.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Låter jättecoolt! Kan bli något, definitivt. Melodierna är bra och det är sköna sound. Trummorna är bra, men det kan kanske saknas lite driv med hjälp av en BD? En sak till, det händer så mycket och så snabbt att det blir svårt att hålla isär ljuden. Kortare ljud?

Men detta skall du fortsätta med, det är ett krav!!! ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter jättecoolt! Kan bli något, definitivt. Melodierna är bra och det är sköna sound. Trummorna är bra, men det kan kanske saknas lite driv med hjälp av en BD? En sak till, det händer så mycket och så snabbt att det blir svårt att hålla isär ljuden. Kortare ljud?

Men detta skall du fortsätta med, det är ett krav!!! ;-)

Bara gjort två danslåtar tidigare och de var inga höjdare (jo den ena, för vissa), så tänkte jag skulle försöka mig på något nytt nu när jag införskaffat lite fler pluggar.

Så, alla, ge mig råd! Jag vill inte låta som någon speciell genre, vägrar att tro att man inte kan vara innovativ inom detta område, men det närmaste är väl trance då. Väl mest kommersiellt också då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dance/trance? Vart har du fåt det ifrån?

Detta var eget, och det är ju en bra komentar i musikaliska samanhang.

Låter 70tal om trommorna och 80tal om syntharna.

Lite åt kraftwerkhållet kanske?!

Själva mixningen är under all kretik men låtidén är helt okey, även om det inte riktigt är min kopp med kaffe.

Jobbavidare med detta ett tag, men om du fastnar släng det.

P.S Strunta i Kentas fåninga inlägg, han e bara gammal o grinig!D.S

Link to comment
Dela på andra sajter

Dance/trance? Vart har du fåt det ifrån?

tja, skrev dance, trance eller NÅT. Visst går det att dansa till.... Så nåt dancehållet 😉 ojojojoj det är fredag.... Det skall dit en bastrumma ja, men hittar ingen som passar riktigt som den skall.

Vi är två om projektet nu att skapa den bästa låten att dansa till som någonsin gjorts! (Ladda ner ver 2 när den kommer mao)

P.S  Strunta i Kentas fåninga inlägg, han e bara gammal o grinig!D.S

Ja, visst är han det! 😆 Nämen, man skall ju vara ärlig, och det tycker jag han var...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...