Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Elof (oregistrerad)
Postat

JAAAAAA!!! 😳

Äntligen, det Ă€r som det pirrar i magen och brĂ€nner i plĂ„nboken, haha!

Postat
JAAAAAA!!! 🙂

Ja visst 😄 Först OS X 10.5 för typ 1500:- sen logic upgrade för sĂ€kert 3000:-

DÄ fÄr en annan vÀnta med Neve bundlen och slÄ till pÄ det istÀllet.

Studio kommer sĂ€kerligen visa lite vad som kommer vara nytt och Ă€ven pĂ„ andra siter. Annars sĂ„ ska jag krama ur nyheterna av kompisen! 🙂

FÄr ju hoppas pÄ att Leopard funkar ihop med tredjepartsdelen. Minns att det tog ett par mÄnader för UA att komma med kompatibelt plugpaket till Tiger.

Bara hÄlla tummarna!

Glaskatten (oregistrerad)
Postat
JAAAAAA!!! 🙂

Ja visst 😄 Först OS X 10.5 för typ 1500:- sen logic upgrade för sĂ€kert 3000:-

Os X 10.5 kommer nog inte kosta mer Àn 1195.- eller Ànnu mindre p.g.a. dollarns ras Àven logic upgrade lÀr bli billigare Àn du skriver...

Postat

SpÀnnade! Eller rÀttare sagt...oh nej!

HĂ„ller pĂ„ förfullt att lĂ€ra mig Logic Pro 7 - nu blir det ju Ă€nnu mer att försöka lĂ€ra sig. Puh! 😏

Men visst ska det bli kul att se vad för nyheter som dyker upp i 8:an.

Postat
Ähum..."kĂ€lla?"

Ja, egentligen ingen alls mer Àn om du kan hitta nÄt hÀr: http://www.thenammshow.com/

Sen har jag svÄrt att tro att kollegan skulle hitta pÄ att han skulle gÄ pÄ den visningen nu pÄ onsdag!

Sen kan man ju alltid googla lite sjÀlv!

Det Àr just det. Ingen annan Àn din kompis verkar veta nÄgot. PÄ hela internet. Jag sÀger inte att du har fel (utom pÄ datumet). De bör ju ha nÄgonting att slÀppa eftersom de Àr pÄ plats, och det Àr ju dags för en större uppdatering, och det vore rimligt att slÀppa det efter att leopard Àr klart, men att gÄ frÄn det till att bombsÀkert proklamera att Logic 8 visas upp pÄ onsdag Àr ett lite stort steg.

Postat (redigerat)

Fredag nu Ă„ fortfarande inget Logic 8 😏

Va e de för j..la polare du har ? 😆

Ett slÀpp ihop med Leopard OS X 10.5.0

Fast hur det gÄr ihop fattar jag inte dÄ OS X 10.5 ryktas komma Mars/April.

Redigerat av Piccazzo
Postat
Fredag nu Ă„ fortfarande inget Logic 8 😏

Va e de för j..la polare du har ? 😆

Ett slÀpp ihop med Leopard OS X 10.5.0

Fast hur det gÄr ihop fattar jag inte dÄ OS X 10.5 ryktas komma Mars/April.

Logic kanske ocksĂ„ kommer dĂ„ trots att de presenterar det nu 😉

Postat
Logic kanske ocksÄ kommer dÄ trots att de presenterar det nu 

För det första sÄ har Logic 8 INTE blivit presenterat och kommer med största sannolikhet inte bli det heller.

För det andra Varför skulle dom presentera en produkt som dom ÀndÄ inte tÀnker slÀppa förrÀnn om tvÄ mÄnader ?

För det tredje sÄ brukar apple oftast slÀppa sina uppdateringar eller OS ca 30 dagar efter att dom officiellt har presenterats.IPhone mÄ vara undantaget med det Àr Ä andra sidan en helt ny produkt.

Postat
Logic kanske ocksÄ kommer dÄ trots att de presenterar det nu  

För det första sÄ har Logic 8 INTE blivit presenterat och kommer med största sannolikhet inte bli det heller.

För det andra Varför skulle dom presentera en produkt som dom ÀndÄ inte tÀnker slÀppa förrÀnn om tvÄ mÄnader ?

För det tredje sÄ brukar apple oftast slÀppa sina uppdateringar eller OS ca 30 dagar efter att dom officiellt har presenterats.IPhone mÄ vara undantaget med det Àr Ä andra sidan en helt ny produkt.

Att Logic inte Àr presenterat vet jag mycket vÀl men vad gÀller presentationer sÄ Àr min uppfattning att Apple gör allt för att överraska och sÀllan gör som andra, dvs man kan inte tro eller anta nÄnting förrÀn de vÀl presenterat nÄt.

Postat

Hade dom varit pÄ g med en ny logicversion till namm sÄ hade dom sÀkert sagt nÄt om den pÄ keynoten hÀromveckan ocksÄ... tror vi fÄr vÀnta till nÀsta keynote, minst.

Postat
Hade dom varit pÄ g med en ny logicversion till namm sÄ hade dom sÀkert sagt nÄt om den pÄ keynoten hÀromveckan ocksÄ... tror vi fÄr vÀnta till nÀsta keynote, minst.

TyvÀrr mÄste jag hÄlla med. :rolleyes:

Postat

Verkligen inte!

Det var rÀtt mÄnga saker som utelÀmnades pÄ Keynoten. T ex Mac OS X 10.5 och iLife'07. Detta förmodligen för att inte stjÀla rampljuset frÄn iPhone. NÀsta version av Mac OS X Àr tidigare planerad att slÀppas under vÄren 2007. Nu kan det visserligen betyda slutet av April, men ÀndÄ. En ny version av Logic kÀnns rÀtt viktig nu nÀr Cubase slÀppt sin nya version. Jag vet inget, men det kÀnns rimligt att anta att vi kommer fÄ se nya saker med Logic under detta Äret.

Postat
Jag vet inget, men det kÀnns rimligt att anta att vi kommer fÄ se nya saker med Logic under detta Äret.

Tror oxĂ„ det , sedan Ă€r ju frĂ„gan NÄR ? 🙂

Skall snart inhandla en Fullmatad Macpro men drar mig att köpa den innan

dom slÀpper OS X 10.5 och/eller Logic 8 dÄ den kan vara att en ny dator ploppar upp oxÄ ? Man vet ju alldrig med apple riktigt.

Men innan mars blir det i alla fal inte dÄ RME slÀpper sina PCIe kort dÄ.

Och ett sĂ„dant MÅSTE :rolleyes: man ju ha.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.