Jump to content
Annons

Studiofestival nr15


BÄNKT

Recommended Posts

Annons
  • Svar 169
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Hur många bidrag har kommit in?

de ramlar väl in framåt 12 slaget som vanligt, det ska putsas och fixas till sista minuten. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken tid är deadline? Jag håller på med en andra låt, då fördomarna om att punk måste gå i 220 km/tim och endast vara max 3 ackord, kommer detta att sänka mitt befintliga bidrag. Det nya kommer att blåsa skiten ur er...:-)

Ange exakt tid då bidraget måste vara inne!

/Uffe

Link to comment
Dela på andra sajter

24.00 onsdag 31/1 är deadline men jag har själv varit lite sen med bidrag i tidigare festivaler och BÄNKT gör väl knappast nått åt bidragen förren dagen efter så kommer det under natten så borde det vara lungt, eller vad tycker övriga deltagare?

det är ju bara kul ju fler bidrag som blir klara och kommer med.

PM:a BÄNKT om ni vill bidra med server utrymme till festival låtarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postade min låt för några dagar sedan. Efter den 10:e 'slutmixen' eller så gav jag upp och insåg att det inte blev bättre än vad det var 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Postade min låt för några dagar sedan. Efter den 10:e 'slutmixen' eller så gav jag upp och insåg att det inte blev bättre än vad det var 😲

Tvärtom för mig! Hittar dussintals med grejer som skulle behöva filas till och inser att jag inte har en chans i världen. Men kanske något litet till! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Postade min låt för några dagar sedan. Efter den 10:e 'slutmixen' eller så gav jag upp och insåg att det inte blev bättre än vad det var 🙂

Mixa - är inte det fusk 😏

Det är ju punk vet jag 😄

Själv har jag usel sång, taskig tajming, brötigt ljud och noll koll 😲

anarchy.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har jag usel sång, taskig tajming, brötigt ljud och noll koll 

jag gör också allt själv, så det blir som det blir! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken tid är deadline? Jag håller på med en andra låt, då fördomarna om att punk måste gå i 220 km/tim och endast vara max 3 ackord, kommer detta att sänka mitt befintliga bidrag. Det nya kommer att blåsa skiten ur er...:-)

Ange exakt tid då bidraget måste vara inne!

/Uffe

Fan fick man ha med två...

då djävlar kör vi postat en så det är ju timtal kvar över till en till

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart ett dygn kvar, så än är det gått om tid att slänga ihop ett bidrag

då var det bara dagen kvar,

funderar på att lägga om gitarrerna och sången. kanske ändra lite på arret och så ska man mixa också, och komma i tid till jobbet.😮😆

BÄNKT hoppas du kollat med baktakt eller nån annan med server utrymme för vi vill inte vänta en vecka på att få höra låtarna!! senast torsdag eller fredag vill vi höra dem!! 😆

Redigerat av sixties
Link to comment
Dela på andra sajter

Snart ett dygn kvar, så än är det gått om tid att slänga ihop ett bidrag

då var det bara dagen kvar,

funderar på att lägga om gitarrerna och sången. kanske ändra lite på arret och så ska man mixa också, och komma i tid till jobbet.😱😳

Märkligt nog sammanfaller DL för punkfestivalen med DL för min pappaledighet. Var tog de sex månaderna vägen egentligen? Swooosch...! Nåja, det skall bli kul att höra alla bidrag! Och det är premiär för mig vad det gäller studiofestivaler - dubbelt sköj! 😮

Edit:

Det verkar ord faller bort! 😳

Redigerat av Hellpig
Link to comment
Dela på andra sajter

då var jag klar!

skickar in efter jobbet i fall jag kommer på nått som behöver ändras, kommer nog bara lite försent och hann inte käka lunch men låten blev klar! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu när tiden snart är inne kan jag tala om att mitt och min medmusikers bidrag varit klart och inskickat i 2 veckor. 😆

Men så kör jag ju också efter parollen: FF (Fort och Fel) 🙂

Vi ses på andra sidan deadline!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan Frelin, Sjung in skiten på en tagning... Jag har fan satt ALLT på första tagningen tror jag.. och mixen......hehe..lägg av... Ut med gitarrerna L och R, bas i mitten och trummer där de hamnar...Avancerad mix kallas det... Det är ju bara att KÖÖÖÖÖÖÖR som Kling och Klang sa!

/Uffe

Link to comment
Dela på andra sajter

då ska jag bara göra sista mixen sen är man klar! 😆

Redigerat av sixties
Link to comment
Dela på andra sajter

kontrollfreak där 

har jobbat och slutade 23.00 och hann inte klart före jobbet, nu har jag lyssnat på den mixen på jobbet och upptäckt endel som behöver ändras!

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe som sagt 😆 bättre sent än aldrig...

tam tam tam spänningen stiger......

hoppas bänkt ligger på bolcken allt senare än kl 1.00 vore en besvikelse...

Redigerat av ynot
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...