Jump to content
Annons

Hej hå!


Ellinor

Recommended Posts

hej på er!

Satt och sökte på internet efter cubase för att hitta lite hjälp till diverse problem. och så kom jag in här! Verkar vara ett trevligt ställe med fullt av musikgalningar såsom jag själv.

Heter (som synes) Ellinor är 22 och bor o pluggar i Uppsala. Helst och mest håller jag på med musik. Sjunger och skriver låtar i första hand och försöker hanka mig fram på piano och gitarr. Har sjungit i band i ett par år och varit ute och spelat en hel del men nu är jag själv. Musiken kan beskrivas som singersongwriter-pop, lite inslag av folkmusik.

Gillar!!!: joni mitchell, anna ternheim, lars winnerbäck, mew, radiohead, hello saferide, jens lekman, fairport convention, nick drake, sophie zelmani, placebo, death cab for cutie och massa annat!

Höres!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Gillar!!!: joni mitchell, anna ternheim, lars winnerbäck, mew, radiohead, hello saferide, jens lekman, fairport convention, nick drake, sophie zelmani, placebo, death cab for cutie och massa annat!

Höres!

Placebo... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen på forumet, som du redan märkt så finns det många hälpsamma personer här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej och valkommen!
Hej och valkommen!
Hej och välgkommen!

Haha... Fan vad dåligt. Det är humor! asg.gif

Stackars Ellinor. Hoppas vi inte väcker anstöt till den grad att du avreggar dig! 😳 Vi är egentligen jättenormala. Typ. Eller? 🙂

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha, verkar finnas typer med humor här iaf! sånt gillas! har redan fått massa hjälpsamma svar på mina cubasefunderingar, så tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så snart jag lagt ut några av mina låtar...har precis köpt mitt livs första dator och känner mig smått efterbliven. Men att lägga upp ett par låtar borde väl tom jag klara av efter några försök 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...