Jump to content
Annons

Samma Kaliber - Provocation of Mr Grahn (Muffin)


Henke

Betyg  

30 röster

  1. 1. Betyg

    • 1
      1
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      6
    • 5
      16


Recommended Posts

Annons
nattvaktaren (oregistrerad)
nädå, nr 4 och 6 är sparade till er grabbers. Men resten är borta

Kom tjugan fram? Skickade den i slutet på förra veckan typ...

Haaaaaaaallååååååå?? 🙂

Vilken jobbig internetbluff, först skriva en låt, väcka intresse och sedan lura folk att skicka 20 spänn. Kan inte bli speciellt bra timintäkt. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

nädå, nr 4 och 6 är sparade till er grabbers. Men resten är borta

Kom tjugan fram? Skickade den i slutet på förra veckan typ...

Haaaaaaaallååååååå?? 😆

Vilken jobbig internetbluff, först skriva en låt, väcka intresse och sedan lura folk att skicka 20 spänn. Kan inte bli speciellt bra timintäkt. 🙁

Verkligen. Endast jag + hamma gick på bluffen = 40 kr. Myyyycket jobb för 40 kr. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Instämmer med alla ovanstående. Detta var riktigt bra! Den har rullat ett antal gånger nu hos mig!

Måste passa på att fråga:

Du råkar inte av en händelse känna Stefan Olofsson som gick studiomusikerutbildningen i Piteå för något år sedan? (Såg att du huserade där).

/Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Måste passa på att fråga:

Du råkar inte av en händelse känna Stefan Olofsson som gick studiomusikerutbildningen i Piteå för något år sedan? (Såg att du huserade där).

Nej det gör jag inte, jag är helt ny här uppe så jag känner bara ett fåtal individer. Mestadels blivande ljudingenjörer...

Jag flyttade hit den här terminen och därmed har Samma Kaliber-aktiviteten stagnerat intill obefintlighet här på forumet sedan dess (om ni undrar vad som hände). Fler alster kan ni dock vänta er under hösten, maxmaxmax snickrar enligt uppgifter febrilt där nere i skåneland och själv har jag just fått igång min nyinförskaffade hemstudio... 🙂

Kul att musiken smakade!

Redigerat av Henke
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
  • 1 år senare...
maxmaxmax (oregistrerad)

Det finns en inspelning av den här låten med den dyraste tänkbara utrustning, neumann, lexiconreverb och riktiga trummor ( inte fisketidningar 🙂 ). Henke fick tillgång till ljudingenjörernas A-studio i Piteå så vi drog dit en kväll och gjorde ett hi-end test och med en kille som spelar trummor på riktigt ( och vi tog allt det dyaste och spelade in på/med, viktigt 😉 ) för att jämföra med det här som är inspelat på ett soundblaster och instrument av typen ölburk med sand = maraccas.

Men jag vete tusan var låten är och jag har inte hört den sedan dess. Henke?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...