Pazo Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Fy sattygshelvete Vad är det nu då? 😉 De här sakerna folk kallar för flickor. 😄 I hear ya 🙂
Pazo Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Fy sattygshelvete Vad är det nu då? 😄 De här sakerna folk kallar för flickor. problemos? 🙁 Jao, kan man väl säga. 🙁 Paz 🙁 krockan 🥰 hur blire med lägenheten nu? 😄
Micke H Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Kricke, stå på dig mot Glaskatten! Jag kanske inte håller med dig i alla åsikter, men du blir verkligen påhoppad i Melodifestival-tråden... 😄
Micke H Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 😄 Har inte din mamma lärt dig att om du gör grimaser för ofta, så kan du fastna i samma grimas? 😄
ChromaWoods Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Nu är min låt klar! 😄 Så nu får du veta var det blev för text, Overkill. Fast du gillar ju inte dunka-dunka så du får stå ut de första 5 sekunderna, sen har du hört hela texten. 😄
Emulator Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Chroma! bra låt! texten låter som du träffat ngn som kryper dig under skinnet på msn 😄
ChromaWoods Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 (redigerat) Chroma! bra låt! texten låter som du träffat ngn som kryper dig under skinnet på msn 😄 Man tackar! Haha, ja.... man kan väl se det lite som: "Jäklar vad jag skulle kunna låta mig förföras av henne. Men hon är fel. Måste övertala mig själv om att aldrig träffa henne i verkligheten" 😄 Redigerat 4 februari 2007 av ChromaWoods
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Menar ni allvar? Ingen har skrivit i tråden på över 9 timmar! 🙂 ....eller är detta Längsta-fria dagen? Isåfall gjorde jag just en tabbe.
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 (redigerat) Menar ni allvar? Ingen har skrivit i tråden på över 9 timmar! 🙂 ....eller är detta Längsta-fria dagen? Isåfall gjorde jag just en tabbe. Jag ska inte göra samma misstag! 😄 EDIT: Doh! Redigerat 5 februari 2007 av Lynxo
Pico Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Menar ni allvar? Ingen har skrivit i tråden på över 9 timmar! 🙂 ....eller är detta Längsta-fria dagen? Isåfall gjorde jag just en tabbe. En sån dag existerar bara i teorin... 😄
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Fan vad svårt det ska vara att få praktikplats... 😉 Ingen här som jobbar på en webbyrå som söker praktikanter...? 😕
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Så irriterande att jag inte kan se de där bilderna pga jobbets filter. 😉
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Så irriterande att jag inte kan se de där bilderna pga jobbets filter. 😕 Oroa dig inte, det var inget särskilt, bara en hårdrockande japan. 😉 I originalvideon säger han också, med stooor japanskt uttal: "So energy, so power!" 😆
Overkill Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Undrar om denna regel gäller här... 😆 Och förresten, jag VET att någon kommer förvanska detta citat som svar på det! 😉 VA I? 😆 Lipsillar 😕
Pico Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 She wrote upon it: Return to sender, address unknown. No such number, no such zone. Satan vad det svänger här på morgonen... 😉
Pico Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Homer-sexual? 😉 Maybe you all are homosexuals, too!
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Homer-sexual? 😉 Maybe you all are homosexuals, too! I like my beer cold, my TV loud and my homosexuals flaming.
Pico Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Homer-sexual? 😉 Maybe you all are homosexuals, too! I like my beer cold, my TV loud and my homosexuals flaming. 😕
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Homer-sexual? 😉 Maybe you all are homosexuals, too! I like my beer cold, my TV loud and my homosexuals flaming. 😕 You're coming home with me! Yes, colonel...
Pico Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Homer-sexual? 😉 Maybe you all are homosexuals, too! I like my beer cold, my TV loud and my homosexuals flaming. 😕 You're coming home with me! Yes, colonel... LOL
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Fan, det finns så mycket! Vill du ha lite visdom i livet, lär dig några Simpsons-citat! 😉
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Så irriterande att jag inte kan se de där bilderna pga jobbets filter. 😕 Oroa dig inte, det var inget särskilt, bara en hårdrockande japan. 😉 I originalvideon säger han också, med stooor japanskt uttal: "So energy, so power!" 😆 😆 Får kolla när jag kommer hem. Japaner med knackig engelska är kul.
Pico Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Fan, det finns så mycket! Vill du ha lite visdom i livet, lär dig några Simpsons-citat! 😉 Den här kunde jag inte utantill och fick lov att slå upp... Leonard Nimoy: Hello. I'm Leonard Nimoy. The following tale of alien encounters is true. And by true, I mean false. It's all lies. But they're entertaining lies. And in the end, isn't that the real truth? The answer is: No. :A
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Så irriterande att jag inte kan se de där bilderna pga jobbets filter. 😕 Oroa dig inte, det var inget särskilt, bara en hårdrockande japan. 😉 I originalvideon säger han också, med stooor japanskt uttal: "So energy, so power!" 😆 😆 Får kolla när jag kommer hem. Japaner med knackig engelska är kul. Den jag postade har inget ljud, det är bara en animerad bild, och jag hittar inte den videon på youtube... 🙁 Rolig är den i alla fall! 😆
Recommended Posts