Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Dr. Cox: The key to my exercise program is this one simple truth: I hate my body.Turk: What? Dr. Cox: Do you understand the second you look in the mirror and you're happy with what you see, baby, you just lost the battle. Turk: You should give speeches to teenage girls. Fan vad jag älskar Scrubs! Yeah! 😉
ChromaWoods Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Nu ska jag till plugget! Hejdå hejdå hejdå Heiiidåååååå, biatch 😉
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 (redigerat) Hur kan man se hur många inlägg man gjort i längsta? Gå till off topic-sidan, klicka på numret bredvid tråden. 😉 öh, va? Hur får jag fram hur många inlägg jag skrivit här om jag klickar där? edit: aha, DÄÄÄR Redigerat 25 januari 2007 av Fidden
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hur kan man se hur många inlägg man gjort i längsta? Gå till off topic-sidan, klicka på numret bredvid tråden. 😉 öh, va? Hur får jag fram hur många inlägg jag skrivit här om jag klickar där? Då ser du ju en sån här lista Poster Posts Pazo 14824 Grahn 13668 Gote 7906 Pico 7856 Lynxo 6492 MarcusRombo 6381 Overkill 5456 mornel 5058 Christofer 4078 k9 3835 osv...
Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 (redigerat) Hur kan man se hur många inlägg man gjort i längsta? Gå till off topic-sidan, klicka på numret bredvid tråden. 😉 öh, va? Hur får jag fram hur många inlägg jag skrivit här om jag klickar där? edit: aha, DÄÄÄR I kolumnen "Svar" Står typ 105xxx nånting. Redigerat 25 januari 2007 av Pico
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hur kan man se hur många inlägg man gjort i längsta? Gå till off topic-sidan, klicka på numret bredvid tråden. 😉 öh, va? Hur får jag fram hur många inlägg jag skrivit här om jag klickar där? Då ser du ju en sån här lista Poster Posts Pazo 14824 Grahn 13668 Gote 7906 Pico 7856 Lynxo 6492 MarcusRombo 6381 Overkill 5456 mornel 5058 Christofer 4078 k9 3835 osv... sorry, missuppfattade vilken nuffra man skulle klicka på bara 😄 Tack.
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 [J.D. and Carla watches a movie with J.D.'s girlfriend Danni] Danni Sullivan: Love "The Fugitive". Who would you rather sleep with, Tommy Lee Jones or Harrison Ford? J.D.: Harrison Ford, hands down. [the girls look at him] J.D.: ...But you were probably talking to Carla. I'm having such a gay day! Carla: *Day*? Fan, jag är på Scrub-humör! Vad passande! Min tenta börjar om en kvart... 😲
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Ne, dags för lite sista minuten-pluggande. Hejdårå... 😲
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Lycka till lynxo. Och hej då på er andra. ska iväg på föreläsning om hur proteiner binder till DNA.
Dingbats Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jävlar vilken aktivitet det var i tråden idag då! 7 sidor sen i morse! 😲
Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jävlar vilken aktivitet det var i tråden idag då! 7 sidor sen i morse! 😮 Ja, seru... nu fåru allt ta o spamma ikapp! 😄
Dingbats Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jävlar vilken aktivitet det var i tråden idag då! 7 sidor sen i morse! 😮 Ja, seru... nu fåru allt ta o spamma ikapp! 😄 Ja för fan! 😉
Dingbats Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jävlar vilken aktivitet det var i tråden idag då! 7 sidor sen i morse! 😮 Ja, seru... nu fåru allt ta o spamma ikapp! 😄 Ja för fan! 😉
Dark Of Light Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 DoL, du har ju nyss haft din årsdag här i Längsta! Jag kan fortfarande inte smälta tanken på att Ernst kan kommat och... 🙁 Ta mig... 😎 🙁 Ernst... "Här sitter jag och känner in rummet. Åh, kära nån vilken dag, jag är så full... av intryck. Det här med att sitta så här och tälja, det är någonting jag tycker är väldigt skönt. Färgen här inne får det att brumma som en liten humla i mitt bröst. OJ!!! Det här fönstret ger väldigt skön kontakt mellan ute och inne. Det är som om att ute och inne vill varandra någonting... ... undrar vad...". 😉😄😉
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Här var det ju ungefär lika dött som det var livat i morse.. JAG ÄR LEDIG IMORGON! WEEEE
Emulator Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag blir aldrig klok på om musik är den mest ironiska människan jag nånsin sett, eller den mest korkade... 😎 Detta var väl ett lysande exempel på det förstnämnda 🙂 Blev lite irriterad när jag läste det, eftersom jag själv hade tänkt svara "löken". 😛 Jo, jag håller väl med om att det i det här fallet troligtvis är det förstnämda. Men vid andra tillfällen blir jag mindre säker... Jaja, skön är han i alla fall. 😄 Mjo, musik är ett mysterium för mig också 😆 😎😛 mm.....det är ju inte mitt fel att jag är dum
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag blir aldrig klok på om musik är den mest ironiska människan jag nånsin sett, eller den mest korkade... 😆 Detta var väl ett lysande exempel på det förstnämnda 🙂 Blev lite irriterad när jag läste det, eftersom jag själv hade tänkt svara "löken". 😄 Jo, jag håller väl med om att det i det här fallet troligtvis är det förstnämda. Men vid andra tillfällen blir jag mindre säker... Jaja, skön är han i alla fall. 😎 Mjo, musik är ett mysterium för mig också 😛 🙂😎 mm.....det är ju inte mitt fel att jag är dum Det är väl ingen som påstår att du är dum? 😛
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 .. och om det går att tolka på det sättet, så var det iallafall inte så det var menat. det jag blev "irriterad" på var att musik stal min dryga kommentar jag tänkte slänga in om lök i bestämd form, trots att man ju förstod att det var midikeyboardet du menade 😛
Recommended Posts