Micke H Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Heeej... 😕 Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😛 Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😛 Känn dig blåst...
Overkill Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Heeej... 😕 Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😛 Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😛 Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 😄
Pazo Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Heeej... 😕 Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😛 Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😄 Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 😄 jamen du kör intemed två soruckna trummpinnar vända uppochner och med tejp runt! 🙁 med vanliga pinnar får jag aldrig något... 😛
Micke H Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Heeej... 😕 Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😛 Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😄 Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 😄 jamen du kör intemed två soruckna trummpinnar vända uppochner och med tejp runt! 🙁 med vanliga pinnar får jag aldrig något... 😛 Vad är det för fel på pennorna, som du använde i videon du postade förut? 🙁
Pazo Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Heeej... 😕 Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😄 Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😄 Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 🙁 jamen du kör intemed två soruckna trummpinnar vända uppochner och med tejp runt! 🙁 med vanliga pinnar får jag aldrig något... 😛 Vad är det för fel på pennorna, som du använde i videon du postade förut? 🙁 De var iof bara EN penna 😛
Micke H Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Heeej... 😕 Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😄 Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 🙁 Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 🙁 jamen du kör intemed två soruckna trummpinnar vända uppochner och med tejp runt! 🙁 med vanliga pinnar får jag aldrig något... 😛 Vad är det för fel på pennorna, som du använde i videon du postade förut? 🙁 De var iof bara EN penna 😛 Då blir det svårare... 😄
Twilight_Zound Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Satan i gatan va lång den blivit 😆 Jaaaaa, tråden alltså
Emulator Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Börjar jobba strax 😏 grattis chroma. Måste vi säga Ni i fortsättnngen då ? 😎 När börjar du?
Fidden Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Jag tycker queen gör riktigt pruttig musik. http://www.youtube.com/watch?v=IOyEw9bT8yQ
Pico Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Aftonbladet "Att leva som en rockstjärna är som att lösa en enkelbiljett till döden." Seriöst, vilka har tur och retur-biljett? 😎
Pico Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 (redigerat) Aftonbladet "Att leva som en rockstjärna är som att lösa en enkelbiljett till döden." Seriöst, vilka har tur och retur-biljett? 😮 Han som brukar vila sig på korstet har tydligen det. Ryktet säger att han kan fixa en åt alla som vänder sig till honom och hans farsgubbe med. 😱 Så, med "enkelbiljett till döden" menar de "enkelbiljett till helvetet"? För, vare sig jag hamnar i himlen, helvetet eller Skåne så lär jag vara död. 😄 Redigerat 23 januari 2007 av Pico
musik (oregistrerad) Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Vad skriver ni här egentligen? Allt det viktiga som inte ryms i den ovesentliga delen av forumet. 😛 😛😱😮😄🙂😆😄 😉
musik (oregistrerad) Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 😆😆😆😆 Ja, det var det jag menade k9! Sitter här alldeles för trött och kommer fram till att jag aldrig skulle kunna kvalificera mig som Hare Krishna-medlem om jag skulle försöka. De får ju inte sova för nöjes skull. Men det måste jag.
Micke H Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 -10 grader!!!!! 😆😆 Fan vad jag vill vara sjuk... 😆
pompe Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Är det bara jag som tycker att IDF e forumets största optimist ;D Credz till IDF för goda råd och annat idyl!
Micke H Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Är det bara jag som tycker att IDF e forumets största optimist ;DCredz till IDF för goda råd och annat idyl! IDF är min hemliga beundrare.
Micke H Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Fyfan, att jag tog mig till plugget utan att få några svarta tår eller fingrar är fan ett jävla mirakel...
Pazo Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Fan! Jag fastnade ju vid datorn nyss! Glömde klä på mig å skaffa frumkost!
Recommended Posts