ThomasJ Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Postalkoholsyndrom PostAkutAlkolFylleSyndrom Allltså det syndrom som uppstår PostAkut efter intag av alkohål!
ThomasJ Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Postalkoholsyndrom Eller menade dudet syndrom som uppstår när du spelat Postal o sedan druckit sprit? *förvirring* 😳😳😕
Pazo Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Va fan, Pazo, SKÄRP DIG! Det är ju inte mitt fel heller! 😕 Å imorgon har jag tenta vid nio. kommer ju inte sova nånting 😳
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Va fan, Pazo, SKÄRP DIG! Det är ju inte mitt fel heller! 😕 Å imorgon har jag tenta vid nio. kommer ju inte sova nånting 😳 Sätt väckarklockan, gå och lägg dig tidigt! Är det så svårt? 😳
ThomasJ Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Jag har blivit Moderat(or) det ni:P passa er så jag inte låser den längsta tråden!
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Jag har blivit Moderat(or)det ni:P passa er så jag inte låser den längsta tråden! *bitch slap*
ThomasJ Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Jag har blivit Moderat(or)det ni:P passa er så jag inte låser den längsta tråden! *bitch slap* * + 5 i oväsen på dig nu Lynxo!! *
Pazo Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Va fan, Pazo, SKÄRP DIG! 😕 Det är ju inte mitt fel heller! 😳 Å imorgon har jag tenta vid nio. kommer ju inte sova nånting 🤪 Sätt väckarklockan, gå och lägg dig tidigt! Är det så svårt? 😳 Vad tjänar det till att gå och lägga sig om man ändå inte somnar? De e ju skitttråkigt att bara ligga där å inte göra nånting 🙁
ThomasJ Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Va fan, Pazo, SKÄRP DIG! 😕 Det är ju inte mitt fel heller! 😳 Å imorgon har jag tenta vid nio. kommer ju inte sova nånting 🤪 Sätt väckarklockan, gå och lägg dig tidigt! Är det så svårt? 😳 Vad tjänar det till att gå och lägga sig om man ändå inte somnar? De e ju skitttråkigt att bara ligga där å inte göra nånting 🙁 Do the "Lena handeeen" you know Wankof until you sleep!
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Jag har blivit Moderat(or)det ni:P passa er så jag inte låser den längsta tråden! *bitch slap* * + 5 i oväsen på dig nu Lynxo!! * Hur gjorde du det?
ThomasJ Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Jag har blivit Moderat(or)det ni:P passa er så jag inte låser den längsta tråden! *bitch slap* * + 5 i oväsen på dig nu Lynxo!! * Hur gjorde du det? Jag är olsbergs högra hand:D mohahha
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Mäh! Jag borde ju bli moderator här! 😕 Varför det? Du sover ju bara...
Pazo Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Eller hur! Så dedär 17647 inläggen jag gjort i OT har jag gjort i sömnen!
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Eller hur!Så dedär 17647 inläggen jag gjort i OT har jag gjort i sömnen! Så fort du inte sover, så spammar du, och då tror du att du kan bli moderator? 😕
Krokodil Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Vill spela volleyball och vill träffa en speciell tjej. Det verkar som om det går åt helvete med allt ändå.
Pazo Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Vill spela volleyball och vill träffa en speciell tjej. Det verkar som om det går åt helvete med allt ändå. Jag vill precis samma saker 🙂
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Bully är ju fan löjligt roligt! GTA i skolmiljö! 😳😄😄 Alldeles nyss hjälpte jag en alkoholiserad lärare att gömma sina flaskor innan rektorn kom på honom! 😄😄😄
Dingbats Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Vad äre för stil? 😳 Progressiv tramsrock. Det vill säga 7 minuter som inkluderar: 1) Hårdrock/metal 2) Gubbrock med tillhörande solo 3) Hårdrock/metal igen 4) Återigen gubbrock 5) Gitarrpop 6) Långsam akustisk mollrock med tillhörande solo 7) Metal igen fast ännu snabbare 8) Aggropunk 9) Känslosam lugn... grej Ska lägga upp den på demoavdelningen snart.
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Låter spännande! Varna oss när du lägger upp den. 😳
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Ha! Nu låstes de båda politikertrådarna! 😄 Undrar när nästa dyker upp...(troligen startad av Möken...) 😳
Löken (oregistrerad) Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Ha! Nu låstes de båda politikertrådarna! 😄 Undrar när nästa dyker upp...(troligen startad av Möken...) 😳 Så vad anser ni om att Sahlin framstår som den starkaste kandidaten till att bli ny partiledare för socialdemokraterna? Vilka effekter kommer detta få för partiets inriktning och svensk inrikespolitik i stort? Själv tror jag nog att man ska passa sig för att avfärda Sahlin som en kompetent oppositionsledare. Hon har en gedigen politisk erfarenhet och är en duktig debattör. Med tanke på alternativen så är hon den mest lämpade.
Dreamtones Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Ha! Nu låstes de båda politikertrådarna! 😄 Undrar när nästa dyker upp...(troligen startad av Möken...) 😳 Så vad anser ni om att Sahlin framstår som den starkaste kandidaten till att bli ny partiledare för socialdemokraterna? Vilka effekter kommer detta få för partiets inriktning och svensk inrikespolitik i stort? Själv tror jag nog att man ska passa sig för att avfärda Sahlin som en kompetent oppositionsledare. Hon har en gedigen politisk erfarenhet och är en duktig debattör. Med tanke på alternativen så är hon den mest lämpade. Har aldrig riktigt gillat Mona Sahlin... Och verkar inte som de flesta gör det. Vilket är bra för då går det ännu sämre för Sossarna... Haha!
Pico Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Låt oss hålla politiksnacket till trådarna om politik... 😳
D Vibe Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 De personer som kommit hit för att enbart snacka politik kan väl passera sin sittdyna till något annat forum, så länge politikertrådarna är låsta? /Daniel
Recommended Posts