Jump to content
Annons

#1 Kebabtråd


Joelstromgren

Recommended Posts

Annons

jag åt just couscous.. mmm... 😛

o en flaska rötjut till det.. jag börjar bli full!! sen har jag 10 grolsch o två finöl o en corona o ta till i värsat fall!! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Och det här kunde du inte ta i längsta tråden istället? Viktigt ämne? 😄

Kebab är ett väldigt viktigt ämne och jag förklarar detta som den allmänna kebab-tråden. Avsedd för kebabsnack och dylikt. 😆

Isåfall tipsar jag om Allt om Kebab där man recenserar alla kebabhak i Sverige. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Och det här kunde du inte ta i längsta tråden istället? Viktigt ämne? 😄

Kebab är ett väldigt viktigt ämne och jag förklarar detta som den allmänna kebab-tråden. Avsedd för kebabsnack och dylikt. 😎

Isåfall tipsar jag om Allt om Kebab där man recenserar alla kebabhak i Sverige. 😉

Jo jag känner till det 😆 gottigottgott

Link to comment
Dela på andra sajter

Folkets på folkungagatan. Bästa kebaba i stada. *slurp*

Nu bliev jag hungrig. Dom har god falafel också.. 🥰

Håller fullständigt med, i alla fall då jag var där senast, deras kycklingkebab slår allt i detta rike...sen är ju ett faktum detta att jag är gift med en underbar kvinna från Azerbajdzjan och där betyder kebab=grillat-alltså allt som man kan grilla=kebab---fick man lära sig nåt nytt....

IDF---du skall ALDRIG dricka rötjut och sen bira ---tvärtom bira först och sedan rötjut,annars får du pannknack!!!enkel regel,,, 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

IDF---du skall ALDRIG dricka rötjut och sen bira ---tvärtom bira först och sedan rötjut,annars får du pannknack!!!enkel regel,,, 🙂

vin och öl=magen brööl

öl och vin=magen fin

🙂

Kommer precis från Hamlet...drack öl och sen vin 😄

Klara mig tydligen utan rim.

Link to comment
Dela på andra sajter

IDF---du skall ALDRIG dricka rötjut och sen bira ---tvärtom bira först och sedan rötjut,annars får du pannknack!!!enkel regel,,, 😄

vin och öl=magen brööl

öl och vin=magen fin

😄

Dagens sanning. Gjorde på fel sätt förra helgen. Satt och jobbade smuttandes på en flaska Parador under lördagseftermiddagen (som konstigt nog frammåt kvällen plötsligt var helt tom.. ) för att sedan springa på krogen och dricka öl. Var otroligt sjuk dagen efter. Polarn hade dessutom en plunta Jim Beam som det smuttades på när vi satt och pysslade under dagen...

Hemligheten ligger i att man ska börja med lägsta alkoholhalt och sen stegra. Öl -> vin -> sprit = ingen bakfylla. Går man baklänges så är man dömd att bli liggande dagen efter...

Link to comment
Dela på andra sajter

Mumsar just på ärtsoppa. 10 kr för en "korv".. Jättebra mat om man är student och vill köpa tex en mikrofon till baskagge... 😉

Om man äter ärtsoppa istället för kebab i en månad så tjänar man massor.

Ärtsoppa=10 kr.

Kebab=50 kr.

Man tjänar 40 kr per dag.

Under en månad blir det ca 1200 kr.

Då kan man köpa massa saker. T.ex. en sån här, eller en dylik, eller varför inte dessa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mumsar just på ärtsoppa. 10 kr för en "korv"..

Såg på ICA Maxi att de kränger plastkorvarna (risgrynsgröt/ärtsoppa/bruna bönor) av sitt eget märke för 5:90 numera...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åt en kebabtallrik med pommes frites igår till middag. Den var okej, men det var för lite sallad och för mycket pommes frites i den. Jag har en tendens att äta upp allt jättefort innan jag hunnit bli mätt och sen efteråt kommer mättnaden som en smäll och gör en nästan spyfärdig. Och med godis för 70 spänn på det var kvällen fixad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...