Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Saxat och nedklippt från MacWorld

På fredag kommer Apple att sänka priserna på mängder av produkter. Men det handlar inte om en permanent prissänkning utan om en jul-rea. Förmodligen kommer rabatterna att motsvara de i USA, alltså några hundralappar billigare MacBook och iMac. Räkna även med sänkta priser på iPod och iPodtillbehör samt programvara.

Julhandla hos apple 1a dec

Applestore

EDIT: Uppdaterade understa länken /admin

Edited by Olsberg
Annons
Posted

frågan är då ifall man som student fortfarande kan använda sig av sin mecenat-rabatt på 10% !? 😉

Posted
frågan är då ifall man som student fortfarande kan använda sig av sin mecenat-rabatt på 10% !? 😱

Man kan ju hoppas, men det är nog inte så sannolikt. Men tänk om.... 🥰

Posted

Inte så tokigt, men jag får fortfarande lite bättre via studentkortet, så jag kör nog på det. Och då slipper jag stressa fram pengarna.

Posted
Inte så tokigt, men jag får fortfarande lite bättre via studentkortet, så jag kör nog på det. Och då slipper jag stressa fram pengarna.

Om man är så lyckligt lottad att man har ett sådant ja.

Men jag är nöjd att jag väntade till idag med att köpa Macbooken 🙂 Jag var på väg att köpa den tidigare i veckan men sen såg jag att UK skulle få en "Black friday" så jag tänkte att jag väntar och ser. Värt en tusing.

Posted (edited)
frågan är då ifall man som student fortfarande kan använda sig av sin mecenat-rabatt på 10% !? 😛

Är det inte upp till 10% på hårdvara, respektive 50% på mjukvaror?

Har hört det någon stans. 😳🙂

Edited by Joelstromgren
Posted
frågan är då ifall man som student fortfarande kan använda sig av sin mecenat-rabatt på 10% !? 😛

Har hört det någon stans. 😳🙁

hmm jo iofs möjligt.. men som student kan man få köpa photoshop på 80% rabatt.. 🙂 de e fräckt!

Posted

hmm jo iofs möjligt.. men som student kan man få köpa photoshop på 80% rabatt.. 🙂 de e fräckt!

Yes, men har iofs hört andra som köpt t ex Logic pro för 5000, men det har kanske lite o göra med var/vad man utbildar sig (till). Oj 80% inte illa alls. 😄 nästan gratis. 🙁

Posted
Yes, men har iofs hört andra som köpt t ex Logic pro för 5000, men det har kanske lite o göra med var/vad man utbildar sig (till). Oj 80% inte illa alls. 🙂 nästan gratis. 😳

En studentlicens för MatLab kostar 50 spänn. Det är rabatt det 😛

Posted

fö. var jag på apples föreläsning här i norrköping idag.. asballt.. 😳

Posted
frågan är då ifall man som student fortfarande kan använda sig av sin mecenat-rabatt på 10% !? 🙂

hmm jo iofs möjligt.. men som student kan man få köpa photoshop på 80% rabatt.. 🙁 de e fräckt!

Yes, men har iofs hört andra som köpt t ex Logic pro för 5000, men det har kanske lite o göra med var/vad man utbildar sig (till). Oj 80% inte illa alls. 😄 nästan gratis. 😄

hehe jo sanna mina ord..

så jävla gött.. nästan inga pengar alls o man slipper pirata.. 😛

ne tackar vet jag beggat. har handlat på macoteket för typ 7-8000 o då har jag bara köpt hårdvara.. 🙂

Posted

Inge vidare rabatt för en iMac 24 tum. 😳

Pris: SEK 15.196,00

RABATTER: -SEK 797,60

Moms: SEK 3.599,60

Summa: SEK 17.998,00

Posted
frågan är då ifall man som student fortfarande kan använda sig av sin mecenat-rabatt på 10% !? 🙂

hmm jo iofs möjligt.. men som student kan man få köpa photoshop på 80% rabatt.. 🙁 de e fräckt!

Yes, men har iofs hört andra som köpt t ex Logic pro för 5000, men det har kanske lite o göra med var/vad man utbildar sig (till). Oj 80% inte illa alls. 🙂 nästan gratis. 😄

hehe jo sanna mina ord..

så jävla gött.. nästan inga pengar alls o man slipper pirata.. 😛

ne tackar vet jag beggat. har handlat på macoteket för typ 7-8000 o då har jag bara köpt hårdvara.. 🙂

Yea, det blir en imac 20" i julklapp då. Måste ju komma ifrån PC-träsket någon gång. 😄:D

Posted
Yea, det blir en imac 20" i julklapp då. Måste ju komma ifrån PC-träsket någon gång. 😆😉

Word!!! För mig blir det en Macbook Pro, typiskt att rabatten inte gäller på den..