Jump to content
Annons

Julhandel hos apple


Neko

Recommended Posts

Saxat och nedklippt från MacWorld

På fredag kommer Apple att sänka priserna på mängder av produkter. Men det handlar inte om en permanent prissänkning utan om en jul-rea. Förmodligen kommer rabatterna att motsvara de i USA, alltså några hundralappar billigare MacBook och iMac. Räkna även med sänkta priser på iPod och iPodtillbehör samt programvara.

Julhandla hos apple 1a dec

Applestore

EDIT: Uppdaterade understa länken /admin

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Inte så tokigt, men jag får fortfarande lite bättre via studentkortet, så jag kör nog på det. Och då slipper jag stressa fram pengarna.

Om man är så lyckligt lottad att man har ett sådant ja.

Men jag är nöjd att jag väntade till idag med att köpa Macbooken 🙂 Jag var på väg att köpa den tidigare i veckan men sen såg jag att UK skulle få en "Black friday" så jag tänkte att jag väntar och ser. Värt en tusing.

Link to comment
Dela på andra sajter

frågan är då ifall man som student fortfarande kan använda sig av sin mecenat-rabatt på 10% !? 😛

Är det inte upp till 10% på hårdvara, respektive 50% på mjukvaror?

Har hört det någon stans. 😳🙁

hmm jo iofs möjligt.. men som student kan man få köpa photoshop på 80% rabatt.. 🙂 de e fräckt!

Link to comment
Dela på andra sajter

frågan är då ifall man som student fortfarande kan använda sig av sin mecenat-rabatt på 10% !? 😛

Är det inte upp till 10% på hårdvara, respektive 50% på mjukvaror?

Har hört det någon stans. 😳🙂

hmm jo iofs möjligt.. men som student kan man få köpa photoshop på 80% rabatt.. 🙂 de e fräckt!

Yes, men har iofs hört andra som köpt t ex Logic pro för 5000, men det har kanske lite o göra med var/vad man utbildar sig (till). Oj 80% inte illa alls. 😄 nästan gratis. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

frågan är då ifall man som student fortfarande kan använda sig av sin mecenat-rabatt på 10% !? 🙂

Är det inte upp till 10% på hårdvara, respektive 50% på mjukvaror?

Har hört det någon stans. 😳🙂

hmm jo iofs möjligt.. men som student kan man få köpa photoshop på 80% rabatt.. 🙁 de e fräckt!

Yes, men har iofs hört andra som köpt t ex Logic pro för 5000, men det har kanske lite o göra med var/vad man utbildar sig (till). Oj 80% inte illa alls. 😄 nästan gratis. 😄

hehe jo sanna mina ord..

så jävla gött.. nästan inga pengar alls o man slipper pirata.. 😛

ne tackar vet jag beggat. har handlat på macoteket för typ 7-8000 o då har jag bara köpt hårdvara.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

frågan är då ifall man som student fortfarande kan använda sig av sin mecenat-rabatt på 10% !? 🙂

Är det inte upp till 10% på hårdvara, respektive 50% på mjukvaror?

Har hört det någon stans. 😳🙂

hmm jo iofs möjligt.. men som student kan man få köpa photoshop på 80% rabatt.. 🙁 de e fräckt!

Yes, men har iofs hört andra som köpt t ex Logic pro för 5000, men det har kanske lite o göra med var/vad man utbildar sig (till). Oj 80% inte illa alls. 🙂 nästan gratis. 😄

hehe jo sanna mina ord..

så jävla gött.. nästan inga pengar alls o man slipper pirata.. 😛

ne tackar vet jag beggat. har handlat på macoteket för typ 7-8000 o då har jag bara köpt hårdvara.. 🙂

Yea, det blir en imac 20" i julklapp då. Måste ju komma ifrån PC-träsket någon gång. 😄:D

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...