Jump to content
Annons

HJÄLP VST PLUGINS!


flix

Recommended Posts

nybörjare så det bara smäller om det, men med stora förhoppningar som börjar bli svala! Iallfall till problemet, jag har tankat FL 6 Producer Studio eller va det kallas och det är registerat så jag kan spara det jag håller på med och göra det till mp3 eller va det kallas och försöker installera VST plugins.

Men nejdå, det här programmet e stört. Vad ska jag göra? inte säker på jag gör rätt heller, men lägger in det jag installerar på VST sen hoppas på det bästa.Och jag tankar VST plugins så inge tjaffs om den saken.

Även när jag använder dem plugins i programmet så blir det bara tyst?

Funkar inte, hjälp mig!!! Kommer bli en flitig användare här eftersom jag kan inte ett jävla piss! 😳

Redigerat av flix
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Snälla,

skriv inte långa inlägg i fet stil.

jag har tankat FL 6 Producer Studio eller va det kallas
Du borde väl veta vad du använder? 😉
och det är registerat så jag kan spara det jag håller på med
Okej, varför registrerade du innan du testat programmet? Om du är "nybörjare så det bara smäller om det" låter det mer logiskt att börja med demot och se efter om programmet är nåt för dig. Det låter jobbigt att skaffa sig ett musikprogram och först efteråt märka att man inte kan få igång sina pluggar.
mp3 eller va det kallas
Du känner inte till mp3 alltså? 😄
det här programmet e stört.
Naaaaaaaaaae, den där tror jag inte på.
jag kan inte
Mmmmm, den där tror jag mer på.
Vad ska jag göra?
Läsa hjälpfiler och följa Image-lines egna guider är ett förslag.
Link to comment
Dela på andra sajter

jag kan inte
Mmmmm, den där tror jag mer på.
Vad ska jag göra?
Läsa hjälpfiler och följa Image-lines egna guider är ett förslag.

Snälla,

skriv inte långa inlägg i fet stil.

Jo tycker det är för skojj =)

och det är registerat så jag kan spara det jag håller på med
Okej, varför registrerade du innan du testat programmet? Om du är "nybörjare så det bara smäller om det" låter det mer logiskt att börja med demot och se efter om programmet är nåt för dig. Det låter jobbigt att skaffa sig ett musikprogram och först efteråt märka att man inte kan få igång sina pluggar.

Är du störd? Jag har tankat det och där får man med en FLRegkey.

mp3 eller va det kallas
Du känner inte till mp3 alltså? 😉

jo men det kallas nåt annat när man gör det till mp3. Och det vet inte jag!

Du var inte mkt till hjälp så jag kolla i andra forums och kan vet hur man gör nu. Tack endå!

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)

asså vadå att ha ett program eller inte så man vet ju först eller främst kanske senare att eller ifall om man gillar kanske ogillar lite men inte så mycket så det kanske står att man kan få goda råd här men ingen vet ju nånting så man börjar fundera vill man vara här och hurudana typer man typ kan tro på då man har plugins så vill man ju att det skall rocka liksom fett och så men nu blir det ju inte när man har program som sen fungerar men kanske inte så bra att varför dom inte gör musik bra det vet jag inte är det dålig kvalitet ellr varför blir låtarna så dåliga kanske manualen inte har tillräckligt stor stil eller kanske bara dålig stil att läsa ibland kan man ju fundera varför man ska bry sig om programmet är uselt att läsa manualen kan ju vara slöseri på tid dyrbar är den ju också tiden inte programmet förstås för det är ju skit och så men man vill inte slösa tid man vill ju spela kanske bli bra men hur bli bra med dåliga program ja det kanse ni vet men berättar inte åt mig så jag undrar om de blir bra om jag skaffar en kompressor med många rattar då typ är kompressorer också ac97 sån har jag ju redan inbyggd så en sån kompressor behöver jag inte köpa då förstår ni väl så det kan ju inte vara så svårt det här datorn gör ju jobbet för fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack endå!

Nu vet jag att du skämtar med oss 😉

asså vadå att ha ett program eller inte så man vet ju först eller främst kanske senare att eller ifall om man gillar kanske ogillar lite men inte så mycket så det kanske står att man kan få goda råd här men ingen vet ju nånting så man börjar fundera vill man vara här och hurudana typer man typ kan tro på då man har plugins så vill man ju att det skall rocka liksom fett och så men nu blir det ju inte när man har program som sen fungerar men kanske inte så bra att varför dom inte gör musik bra det vet jag inte är det dålig kvalitet ellr varför blir låtarna så dåliga kanske manualen inte har tillräckligt stor stil eller kanske bara dålig stil att läsa ibland kan man ju fundera varför man ska bry sig om programmet är uselt att läsa manualen kan ju vara slöseri på tid dyrbar är den ju också tiden inte programmet förstås för det är ju skit och så men man vill inte slösa tid man vill ju spela kanske bli bra men hur bli bra med dåliga program ja det kanse ni vet men berättar inte åt mig så jag undrar om de blir bra om jag skaffar en kompressor med många rattar då typ är kompressorer också ac97 sån har jag ju redan inbyggd så en sån kompressor behöver jag inte köpa då förstår ni väl så det kan ju inte vara så svårt det här datorn gör ju jobbet för fan.

Best reply ever! 😄

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Är du störd?

Man kan ta det lugnt när man ställer frågor och vara lite mer saklig.

Dessutom är det kanske bra att inte dissa en av de duktigaste killarna på forumet... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)

Flix du stackars sate. Mitt goda råd är att registrera dig här med ett nytt namn och försöka pånytt. Du kan försöka undvika att skrika i dina inlägg, undvika att käbbla emot när man ger dig goda råd hur man skriver inlägg för att få seriösa svar, undvika att ha en attityd där du pissar och dissar och inse att alla som kör med "try-before-u-buy"-programvara skall in i det sista undvika att nämna det.

Dina förhoppningar går i kras senast då du tankar ner ett virus som äter upp dina wav-filer.

Så, välkommen tillbaka med dina frågor som ny användare, eller åk vidare till nästa forum!

Puss, hej!

Link to comment
Dela på andra sajter

är det bara för att han jävlas med alla eller?

Nej, tvärtom. Men du trampar forumets FL-användare på tårna samtidigt som du ber om hjälp. Ingen bra idé.

då kan han lika bra säga hur man gör

Att slå upp den utförliga guiden i manualen hade gått 30 gånger snabbare än den tid det tog för dig att regga ett konto i detta forum.

Seså, pallra dig iväg och läs forumreglerna nu. (Reglerna som du förmodligen hoppade över när du registrerade dig.)

PS. Länken till manualen bjuder jag på, som den inofficiella tönt jag är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja men jag vet nu hur man öppnar vst&dxi som det står. Och jag kommer prova mig fram för här ställer jag inte mer frågor med denna höga moralen alla verkar ha!

Nja, det är väl inte riktigt moralen, det är snarare att du är väldigt klantig på att trycka ut dig smidigt.

Ingen vill hjälpa någon som är otrevlig. Det borde t.o.m. du förstå.

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)

By the way herr popstjärna, på en meters avstånd från skärmen ser det ut som Mr CDR-porrstjärna... bara som en fotnot

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahaha, vilken entré. Säger Häger nog hej ... då till dig när du passerar forumet. Ditt första inlägg vart inte helt lyckat.

1. Beskriv utförligt och seriaöst

2. Hacka inte på folk som föröker hjälpa dig, akta dig! LINUS är farligare än man kan tro 😮😳 .

3. Om du inte förstår vad folk har skrivit i ett inlägg borde du läsa på lite begrepp och uttryck. Läs igenom hela manualen till dess att du inte fattar mer.

4. Du blir inte bästa på ett program på en dag!

5. Skryt inte om programvara som är nedladdad här, "oj oj oj vad jag tankar ned olaglig programvara och crackar den" skriker det om dig.

6. Annars har du gjort alla annat rätt, som sagt ha ett trevligt förbipasserande. 😛

😉

Redigerat av Nexustwins
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Ja men jag vet nu hur man öppnar vst&dxi som det står. Och jag kommer prova mig fram för här ställer jag inte mer frågor med denna höga moralen alla verkar ha!

Tagga ned...

Är man en skön lirare så får man sköna svar.

Är man lite kantig så blir det kanske lite tuffare tag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken kalabalik det blir här då. Nu äre så att jag frågar en fråga, provocerar ingen, framställer mig som en nybörjare som jag är och försöker inte låta som jag har använt det i flera år. Och jag skryter defentivt inte om att ladda hem, för vissa program man tankar behöver inte vara fungerande så då kanske man kan lösa problemet redan där. Förstår inte vad du menar "hacka ner på folk som försöker hjälpa mig" Det enda jag lärde mig där att det fanns även lunarstormpojkar här med, men denna kanske är äldre men har inte släppt taget. Men men, nu kolla jag ett annat forum och fick hjälp där.

Veni vircasgo litous!

Link to comment
Dela på andra sajter

asså vadå att ha ett program eller inte så man vet ju först eller främst kanske senare att eller ifall om man gillar kanske ogillar lite men inte så mycket så det kanske står att man kan få goda råd här men ingen vet ju nånting så man börjar fundera vill man vara här och hurudana typer man typ kan tro på då man har plugins så vill man ju att det skall rocka liksom fett och så men nu blir det ju inte när man har program som sen fungerar men kanske inte så bra att varför dom inte gör musik bra det vet jag inte är det dålig kvalitet ellr varför blir låtarna så dåliga kanske manualen inte har tillräckligt stor stil eller kanske bara dålig stil att läsa ibland kan man ju fundera varför man ska bry sig om programmet är uselt att läsa manualen kan ju vara slöseri på tid dyrbar är den ju också tiden inte programmet förstås för det är ju skit och så men man vill inte slösa tid man vill ju spela kanske bli bra men hur bli bra med dåliga program ja det kanse ni vet men berättar inte åt mig så jag undrar om de blir bra om jag skaffar en kompressor med många rattar då typ är kompressorer också ac97 sån har jag ju redan inbyggd så en sån kompressor behöver jag inte köpa då förstår ni väl så det kan ju inte vara så svårt det här datorn gör ju jobbet för fan.

😕...sparas

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...