Jump to content
Annons

Sångteknik seminarie


Lee

Recommended Posts

Sadolin ger sig ut på en turné igen. För er som missade förra gången kan jag bara rekommendera att ni anmäler er nu. Det är en helt grym liten föreställning i rösthantering!

Så här lät jag när jag hade varit på seminariet i somras. (Något "speedad" kanske...)

Sångteknik, Ta chansen!

Och här är länken till tider och liknande

Introduktionskurs med Master Class

(Satte detta i nyhetstips innan men kom på att det kanske inte var så bra...)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Funkar det för den som har blygsam sångvana? Jajamensan! Även om flertalet var sångpedagoger i Malmö så betyder det inte att man behöver vara skolad för att begripa. Jag är ju t.ex. inte särskilt snabb...

Måste man sjunga inför de andra? Jajamensan! Men bara i grupp tillsammans. Om man vill ha en egen stund med pedagogen efter den allmänna genomgången, så får man det också (men det kostar lite mera). Både skolade och icke skolade var uppe och provade och SAMTLIGA nådde en förbättring på rösten. Men man skall ha noter med sig och veta vad det är man vill förbättra. Fantastiskt att se skolade personer förbättra sig på 20 minuter. De oskolade var ännu mer chockerande!

Ta chansen! För 200 spänn får man i alla fall en upplevelse. Och många skratt blev det i mitt fall i alla fall! För 600 får man en röstförbättring. (Priserna i somras alltså.) Vi kanske kan bli en enda liten mysig Studio-kör till slut. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...