Jump to content
Annons

Playstation 3


kirtaphus

Recommended Posts

Hur många gånger har man nu inte läst om deras P3:s förseningar!

tydligen deras Blu-Ray som strular, ska bli kul att se om det kommer bli standarden efter DVD, många av Sonys format har blivit floppar.

Jag vet inte om jag vill ha första exemplaren som kommer??? framstressade.

Undra hur många chefer som fått sparken hos Sony pga, förseningar, och tappade marknadsandelar till Microsofts X360 som snart sålt 10 miljoner innan årets slut.

Senaste besked nu, i Mars kommer det till Europa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag tycker gott att de kan släppa hela idéen med blueray och köra på minidisc, det är ju ett format som företaget behärskar. Gärna med bonusfunktioner som medföljande Rootkits till varje spel.

😉

heja nintendo!

Redigerat av android
Link to comment
Dela på andra sajter

Nae, PS3an blir för dyr, när den nu kommer. Och vad ska jag egentligen med en Xbox360 då jag redan har en kompetent dator? Jag vill inte ha något "mediacenter", jag vill ha et tv-spel. Jag kommer att köpa en Wii. Den verkar fresh!

Fast man kommer tt få ont i armarna 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag ska laga sladdarna (=sätta på nya kontakter, då dessa användes av någon plötsligt till högtalare tror jag, tala om otillåten slakt... 🥰 ) på mitt gamla Texas Instruments från början av 80-talet. Grön och vit bild, där två stela pinnar ska slå över en boll på andra sidan. Kallas visst tennis. Det var stora cartridge man stoppade in i ett fack på ovansidan som var nästan som vhs-facket, fast utan lucka. Har också ett 21, eller Black Jack kortspel som det kallas. Lugnt, trevligt. Det tredje spelet var ett bilspel. Man ska undvika i bilden nedåtfallande kruxiga kurvor. Kul!

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

fel knapp!

???

Haha, jag hade bara glömt citera Majken i förra inlägget, och gjorde då om det i ett nytt inlägg, men istället för att kopiera citeringen i det nya inlägget och gå tillbaks råkade jag trycka på "skicka svar"-knappen, så att det blev ett nytt inlägg vilket ju inte alls var meningen... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer också skaffa Wii och lämna playstationvärlden (mitt ps2 gick nyligen sönder dessutom, bye bye sony)

Så även jag kommer alltså snart att stå med en fjärrkontroll i handen och se ut som en Falun Gong utövare.

edit: eventuellt menar jag Qigong... fast jag vet inte riktigt.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer också skaffa Wii och lämna playstationvärlden (mitt ps2 gick nyligen sönder dessutom, bye bye sony)

Så även jag kommer alltså snart att stå med en fjärrkontroll i handen och se ut som en Falun Gong utövare.

edit: eventuellt menar jag Qigong... fast jag vet inte riktigt.

Eller bara som ett fån!!! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer också skaffa Wii och lämna playstationvärlden (mitt ps2 gick nyligen sönder dessutom, bye bye sony)

Så även jag kommer alltså snart att stå med en fjärrkontroll i handen och se ut som en Falun Gong utövare.

edit: eventuellt menar jag Qigong... fast jag vet inte riktigt.

Eller bara som ett fån!!! 😉

fånig ser jag ut iallafall 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker gott att de kan släppa hela idéen med blueray och köra på minidisc, det är ju ett format som företaget behärskar. Gärna med bonusfunktioner som medföljande Rootkits till varje spel.

/Majken

😉

Men hey, glöm inte UMD som Sony skapade för PSP. 😛

(Visserligen liknar UMD:n MD och Hi-MD, precis som DVD:n liknar CD)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...