Jump to content
Annons

Ramin

Recommended Posts

Annons
svara hahah. men titta här, ka gillar typ everytime we touch, den bas kicken efteråt, själv hittar ja på egna baser men ja måste få rätt instrumenj tom man nu sejjer så:S

Vad menar du? Vill du ha själva gången, Typ när du ska trycka ned tangenterna och hur länge eller vill du ha Själva ljudet/Instrumentet alltså ljudet som du hanterar?

Och sist men inte minst är det basen eller Kicken (Bastrumman) du vill åt?

Link to comment
Dela på andra sajter

kolla hör ja här. ja har kicken o allt. men ja vill lära mig göra d ljudet som kommer efter kicksen ''basen'' d r ju itne bara att fylla en rad. man måste veta hur.. ja har letat över internet över allt men ja har itne fått reda på vilka instrument man ska använda och hur man ska göra

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vill jag inte vara otrevlig men om du beskriver vad du vill göra på ett sätt som man förstår så är nog chansen större för dig att få hjälp.

kolla hör ja här. ja har kicken o allt. men ja vill lära mig göra d ljudet som kommer efter kicksen ''basen'' d r ju itne bara att fylla en rad.

Vad betyder detta? "Titta efter säger ni. Jag har hela trumsetet men jag vill lära mig hur man skapar det ljudet som kommer efter bastrumman. " Så skulle jag tolka det du skrev men jag fattar fortfarande inte vad är du vill eller vad du menar. Alltså - återigen - jag menar inte att dissa dig men för att få hjälp måste du uttrycka dig lite klarare. Alternativ kommer det någon annan som förstår dig och hjälper dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

a precis.. men den hårda kicken har ja.. men javet itne hur ja ska göra en bas:S

Använd en vettig synt eller kanske en bassampling från en samplingscd? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

hahahaha vikka glada männsikor(har nog aldrig träffat på så glada o snälla på ngt forum)😕 nä men kolla här.. ja va tvungen att contacta min pappas kompis för att kunna lära mig hur man skulle göra basen, d var problemet, men sen fick jag reda på att ja måste lägga ut pengar på bas instrumenten för dom som ja har nu har ja hört att dom är dåliga, finns d nåra gratis så ja kommer in i fl o sen lägger ut pengar, om ni har skriv länk lr ngt:D tack allihopa:D

Link to comment
Dela på andra sajter

hahahaha vikka glada männsikor(har nog aldrig träffat på så glada o snälla på ngt forum)🙂  nä men kolla här.. ja va tvungen att contacta min pappas kompis för att kunna lära mig hur man skulle göra basen, d var problemet, men sen fick jag reda på att ja måste lägga ut pengar på bas instrumenten för dom som ja har nu har ja hört att dom är dåliga, finns d nåra gratis så ja kommer in i fl o sen lägger ut pengar,  om ni har skriv länk lr ngt:D tack allihopa:D

😛😕🙂

Jag kanske är trög men jag fattar noll.

Redigerat av BaldByChoice
Link to comment
Dela på andra sajter

hahahaha vikka glada männsikor(har nog aldrig träffat på så glada o snälla på ngt forum):rolleyes: nä men kolla här.. ja va tvungen att contacta min pappas kompis för att kunna lära mig hur man skulle göra basen, d var problemet, men sen fick jag reda på att ja måste lägga ut pengar på bas instrumenten för dom som ja har nu har ja hört att dom är dåliga, finns d nåra gratis så ja kommer in i fl o sen lägger ut pengar, om ni har skriv länk lr ngt:D tack allihopa:D

Errr, du vill ha någon typ av shareware eller? Typ 30dagars trial, sen betalar du?

Det finns dock gratis, en riktigt bra sida har redan angivits i ett svar från Cloudsurfer.

Link to comment
Dela på andra sajter

bass hole.. ja r ny j a har hållt på i 2 veckor tror du ja kan allt lr? plus ja får ja skriva förkortningar om ja nu har lust, d står ej med i reglerna..så va ere du försöker få fram? om du stör dig, kommentera inte,

Link to comment
Dela på andra sajter

ja får ja skriva  förkortningar om ja nu har lust, d står ej med i reglerna..

Sant. Så självklara saker som att göra sig förstådd SKA inte stå i reglerna, det borde alla fatta ändå.

Redigerat av MindWarp
Link to comment
Dela på andra sajter

bass hole.. ja r ny j a har hållt på i 2 veckor tror du ja kan allt lr? plus ja får ja skriva förkortningar om ja nu har lust, d står ej med i reglerna..så va ere du försöker få fram? om du stör dig, kommentera inte,

Du får givetvis skriva precis hur du vill, men du har det uppenbara problemet att ingen förstår vad du vill. Är det smart?

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)
ja r ny j a har hållt på i 2 veckor tror du ja kan allt lr

Vilket dravel. Du har gått 2 veckor i lågstadiet och kan inte ännu skriva?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...